Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimewo jul 25, 2012 6:02 pm

De kat zat gisteren ineengedoken in een hoekje. Daar is ze vannacht ook blijven zitten/liggen. Daarnet is ze uit de hoek gekomen en ligt nu achter het gordijn op de vensterbank. Ze blaast en gromt niet meer naar Baggio, dus dat gaat de goede kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 6:54 am

Ook weer begonnen met werken, woensdag, maar op een ongebruikelijke wijze.

Holleeder snorscooter gepakt en via de dijken naar Arnhem gecrosst met een vaartje van 50/60 km. Laagstaande zon, schitterend mooi. Op het werk een welkom als een warme douche, wat een verschil met die andere vestiging.

Hallo daar is onze cowboy weer, als je ergens nieuw komt vraagt men wat, ook waar je woont en je hobby's en de combie met mijn kleding was snel gemaakt, nee ik vind het niet erg.

Men bedoelt het ook niet spottend, dat merk ik wel uit de interesse die men er in heeft.

Ze gaan dan ook googlen op sommige dingen.

Alles bij elkaar vind ik eigenlijk wel dat ik in een schitterende omgeving woon. Laatst kwam ik van Lent ( Nijmegen Noord ) over die ouwe Waalbrug uit 1938, die brug te ver, die zo fel bevochten is in 40/45 en waar je op sommige plekken nog de kogelgaten/inslagen ziet. En waar die beroemde film over is gemaakt.

En zag die skyline van Nijmegen voor mij. Daar werd ik gewoon stil van, zo on Nederlands, deed mij meer denken aan zuid Belgie of zo iets.

Hier gebeurt maar weinig buiten de paarden en het gezinsleven, en dat is maar goed ook want dat is al genoeg.

Heb niet veel nodig meer, beetje paarden rijden af en toe thuis, ergens naar toe, de oogstfeesten waar ik mij nu al op verheug om alle boeren en kennissen zien, af en toe een JD met ijs slurpen, muziek luisteren, het land bijhouden etc etc.

Nee, heb een mooi leven. Als ik met pensioen ga neem ik wel weer een hond, dat wel.


Het liefst zo een, als op de foto, want die heb ik al een keer gehad, alleen die was bruin/wit. Past uitstekend bij mij, qua karakter, beter als die andere 6 (adoptie) honden die we ook hebben gehad.

Spike was mijn vriend voor het leven, al was hij dan een halve pitbull, ik heb nooit zo een hond gehad die zo close was als hij. Een vriend, dat kun je wel zeggen, hij kwijlde, was opdringerig. en snurkte ontzettend, en deed gore dingen zoals in een dooie vis rollen bij het meer..... Maar van een echte vriend accepteer je dat allemaal.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]




Maar moet nog jaar of 10, ik haal de 55 jaren werken wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 7:35 am

Mijn Spike was net zo, maar was een herder- doberman kruising.

Zo'n hond krijg je meestal maar 1x!

Wat een gepuf vadaag en gister!

Getver! 20 graden vind ik prima, maar dit Neutral

Huh? Waar zijn de klasse's gebleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 8:14 am

Pinester en ik hebben vandaag een hele fijne les gereden. Very Happy
Morgen wordt het ook weer zo warm, maar wel met regen dus dat scheelt al wat gelukkig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 10:06 am

Ik ben vandaag met Takoda in het water geweest. Ze vond het geweldig. Liep zodra ze met haar hoeven het water raakte meteen door en bleef doorlopen. Het is een hele grote plas en het duurt een meter of 30 voordat ze moet zwemmen. Dat deed ze iedere keer net niet maar ze trok zelf steeds weer naar het diepen. En natuurlijk regelmatig vreselijk met haar voorbeen spetteren.

We zijn er heel lang in gebleven, ze kon er geen genoeg van krijgen. Eenmaal eruit was ze natuurlijk zo vrolijk als een jonge hond dus hebben we ook nog maar een stuk gereden, gegaloppeerd en gedolt. In het begin galoppeerde ze als een dolfijn die door de golven heen duikt. Maar wat ze ook doet, ze is zo makkelijk uit te zitten dat ik me afvraag of ik ooit een zadel kopen ga.

Het staat ook op video maar ik weet niet of ik de buurman weer zo gek krijg om het voor me op interpret te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 10:18 am

@ Sonita: Baggio is een kruising Golden Retriever met Duitse Herder. En ook ik heb met hem: Zo'n hond krijg ik maar 1x!
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedo jul 26, 2012 9:28 pm

Als de hond jou uitkiest als zijn nieuwe baasje , inplaats van andersom dan heb je een makker voor het leven.

Onze banjer heeft ons uitgezocht op de zorgboerderij waar ze een nestje hadden. Kruising Heidelwachtel × boerdenfox, echt een super hondje. Heel anders dan de boefjes die we gehad hebben , maar ook dat waren honden voor het leven.

Gisterochtend niet blij , in de bloedhitte vlas en voer naar binnen gesleept , voor ik mijn erf af kon . Ik denk dat ie haast had , alles hoppa achteruit de bus zo achter mijn auto geparkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 12:58 am

Pssst de hond van reiner13 is toch alles behalve een pitt. Toch een Engelse Bull Terrier Laughing . ik ben gek van Bullies (alle types) working kelpies en wolf-achtige honden. ( Ha dat zijn ze dus bijna allemaal [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] )



Ik zie dat er op sommige dingen negatief wordt gestemt . En wel dat ik denk er wordt daar geen verkeerd woord gezegt of licht dat aan mij????

Trouwens ik vind dit toch wel een fijne toppic. Lekker kletsen om niets
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 12:59 am

Miss Julia Malbec schreef:
De kat zat gisteren ineengedoken in een hoekje. Daar is ze vannacht ook blijven zitten/liggen. Daarnet is ze uit de hoek gekomen en ligt nu achter het gordijn op de vensterbank. Ze blaast en gromt niet meer naar Baggio, dus dat gaat de goede kant op.

ik help het je hopen . Maar je bent er nog niet toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
PridesRanch
Rookie
Rookie
PridesRanch


Aantal berichten : 79
Leeftijd : 41

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 3:02 am

Ben me weer enorm aan het verbazen hoe goed onze 15 maanden oude Biscuit het tussen de merries doet. Zijn plek is zo duidelijk. Heerst rust en vrede in mijn achtertuin. Heel prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 3:55 am

sontana schreef:
Pssst de hond van reiner13 is toch alles behalve een pitt.

Nee, het zit zo, die op de foto, die zou ik graag willen hebben, zo 1 dus.

Die wij hebben gehad, die was meer robuuster en was overwegend bruin met wat wit.

Grovere kop ook. Heb ik helaas geen digitale foto van

Die had geen stamboom en was idd een kruising tussen een pitbullterrier en een gewone Staff. bull.

Maar dat is best wel lastig hoor, met katten en ook paarden. Een nieuwe hond.

Onze laatste hond was een Dalmatier, ook een adoptiehond en dat ging allemaal prima.

Die ligt hier op het erf begraven, toch nog 14 jaar geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 4:31 am

ReiningTryOut schreef:
Zag op Bokt een topic voorbij komen over RFD-TV.
Ben gisteren lid geworden en kan dus nu gewoon live RFD-TV bekijken en alle andere programma,s on demand.
Is wel erg leuk allemaal,is een aanrader

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Lijkt me idd ook erg leuk maar, ik moet nu even op de centjes letten.
De vrachtwagen gaat nu even voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 5:16 pm

sontana schreef:
Miss Julia Malbec schreef:
De kat zat gisteren ineengedoken in een hoekje. Daar is ze vannacht ook blijven zitten/liggen. Daarnet is ze uit de hoek gekomen en ligt nu achter het gordijn op de vensterbank. Ze blaast en gromt niet meer naar Baggio, dus dat gaat de goede kant op.

ik help het je hopen . Maar je bent er nog niet toch?


We zijn er idd nog niet. Ze blaast af en toe nog wel. Baggio is haar nu gewoon nog te groot.


Gisteren liep ze van de vensterbank naar de kattenbak, terug naar de vensterbank. Van de vensterbank naar de keuken en weer terug naar de vensterbank. Van de vensterbank naar de gang en naar boven. Verder heb ik het niet gezien, omdat ik moest werken, maar Marc zei, dat Baggio ook naar boven was gegaan en ze toen heel snel beneden was... op de vensterbank hahaha.


Op dit moment weet ik niet waar ze is. Ik vermoed dat ze vannacht ook weer naar boven is gelopen, want hier beneden is ze niet. Zal zo eens gaan kijken, waar de dame zich bevind...
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 9:56 pm

Heeft het bij jullie ook zo hard geonweerd vannacht??

Bij de eerste klap zat ik rechtop in mijn bedje, vervolgens regende het zo hard dat aan alle kanten de dakgoten overstroomden. Waarschijnlijk ook ergens een dakpan kapot ,dus dikke lekkage.

Ga zo eerst die dakgoten maar is controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 11:19 pm

Ja, heb wel wat gehoort...maar, hier niets gebeurt gelukkig. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 27, 2012 11:23 pm

Niets gehoord of gezien. Hoorde net wel van een kennis, dat het vannacht flink tekeer was gegaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 28, 2012 10:48 am

Het heeft hier heel hard geregend, een paar uur lang. Ook vanavond een uurtje of zo heel veel regen.

Ben net terug van feestje buurman waar we vanochtend nog een 2e partytent bij hebben gezet, heb mijn zakken wel weer effe vol pffff...Voel mij net een plofkip.

Nog even wat Johnny Trouble songs van CD downloaden en als dat klaar is kap ik er mee voor vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 28, 2012 9:13 pm

Alleen gisteravond hebben we hier in Nijmegen onweer met heel veel regen gehad de dag ervoor niets gehad alleen wat bewolking.

Ben net terug van de paarden staan weer lekker in het land, zometeen ga ik naar de hondenclub waar ik jaren training heb gegeven ze hebben me gevraagd om, na 3 jaar gesloten te zijn geweest vanwege werkzaamheden door de gemeente en gasleiding, ik mee wil helpen om weer te gaan opstarten dus vandaag alle trainers en nieuwe trainers vergadering wat en hoe we verder gaan met de hondenclub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 28, 2012 10:23 pm

Ik zit momenteel op mijn werk. Werd vanmorgen gebeld of ik wilde komen, omdat een collega zich ziek had gemeld.

Om 1 uur word ik weer afgelost, omdat ik naar een verjaardag moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 28, 2012 10:37 pm

Gisteren 2 feestjes , bij de laatste zaten we gezellig buiten tot het weer begon te onweren . Het viel weer met bakken uit de hemel, met een klein clubje onder een partytent blijven zitten tot het water oprukte en we wegspoelden.

Thuis gekomen weer lekkage , ga zo verder om de goten na te lopen, gisteren al een lading wingerd van de muren, uit de goot en van het dak afgetrokken , straks maar is kijken of er nog ergens isolatie te laag zit . Heb het idee dat door de wind het water op de isolatie geblazen word, met lekkage als gevolg.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 29, 2012 9:52 am

Balen jo-q, hopelijk kom je gauw achter de oorzaak van de lekkage.

Ik heb deze week weer echt op Sjaak gereden, heerlijk! Eigen paard is goud waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 29, 2012 10:37 am

lekkage lekkage ,zou graag een beetje lekkage hebben (hemelwater dan he)met over 40 graden droogt het hier snel weer op.
Wat ik vandaag gedaan heb? nou niks !
wel wat natuurlijk maar dat was wel heel erg vroeg vanochtend,kippen voeren en honden voeren.en de sprankler verzetten .
De paarden heb ik uitbesteed dus hoefde ik niet te voeren.
Beetje de olympische spelen kijken en wat op Face Book klooien .
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 29, 2012 7:52 pm

De goot is schoon en een kapotte dakpan gevonden, net op de hoek waar het begon te lekken , hopelijk was dat het.

Ik ben er nu achter waar de mussen hun nestjes gebouwd hadden, juist! in de dakgoot en onder de dakpannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 31, 2012 11:59 am

pffff what a day!!

Vanmorgen vroeg ons kleinste kittentje naar de da gebracht , hij heeft tot 2× toe een nagel van een van zijn broers of zussen in zijn oog gehad en dat ging niet goed . Zaterdag begon zijn oog uit te puilen en zondag was het wel duidelijk dikke ontsteking. Maandag meteen bij de da langs , helaas enige optie dat oog moest eruit.

Het rooie gespuis is inmiddels een week of 12 en het wordt hoog tijd dat ze een ander baasje krijgen.

We hadden al besloten dat we Gismo zouden houden , onze kleine hero , een ukkepuk vergeleken met de rest, hij weegt 60gram en de helft kleiner dan de rest. Maar wel de donderstraal van het zooitje , overal haantje de eerste.

Vanmiddag kon ik hem weer ophalen , ik durfde hem niet bij de rest te laten , dus hem op mijn bureau geparkeerd met kruikje waar hij overheerlijk bijna de hele middag heeft liggen pitten , tot hij besloot dat hij toch echt liever op schoot wilde liggen.

Rond etenstijd kwam meneer zijn bak uit en stond als eerste midden in een voerbakje zich vol te vreten, verder heeft hij de hele avond op schoot liggen spinnen, een uurtje terug vond hij dat er weer gegeten moest worden , dus hem in zijn bak gezet met een bakje voer , deksel erop om de rest van het gespuis bij hem weg te houden.

Inmiddels is zijn onderkomen ingepikt en ligt al het gespuis in zijn bak te pitten , na eerst Gismo uitgebreid gewassen te hebben. Ik ben een beetje bang voor zijn hechtingen , dus hem er weer uit gevist , maar dat is niet naar meneer zijn zin , hij ligt dus pontificaal weer midden tussen zijn broertjes en zusjes.

Ik heb een kap meegekregen , kleinste maat , maar die is dus echt veel te groot , nu maar hopen dat hij geen jeuk krijgt en gaat krabben aan de wond , zelfs met een halsbandje gaat het niet lukken , hij steekt zijn voorpoten er gewoon ook bij door. Anders maar zelf een kap freubelen.

Eigenlijk sta ik helemaal perplex hoe vrolijk dat kleine monster al weer is . Ik weet nu eigenlijk niet helemaal wat ik er mee aanmoet , de rest van de kittens verbannen en het ukje alleen in zijn bakje laten slapen is denk ik de beste optie , maar zodra ik hem de bak uithaal klimt ie ala minuut weer bij de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 31, 2012 11:44 pm

Tjonge, het is een echte rooie zo te lezen.

Ik zou de kleine dan gewoon bij de rest houden, en goed in de gaten houden.

Ik heb nog nooit een kap opgedaan, wat een ondingen!

Onze franse bulldog moest een keer met een kap op lopen [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] toen alles wat los en vast zat door het huis was gevlogen,bull= beukt gewoon door, heb ik het ding afgedaan.

Nergens last van gehad.

Midnight is, door alles en iedereen, nagekeken en gezond bevonden.[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Joe is drachtig gescanned van Midnight, en Nicky gisteravond geinsemineerd.

Nu word het duimen, of Sonita ook drachtig is van Midnight, en of Nicky aanslaat.

Als Sonita de komende week niet hengstig word hebben we bingo.

Hopelijk hebben we ook eindelijk eens gewoon geluk, mag best een keertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: