Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 3:52 am

Rolling Eyes Is het een goed idee om een topic, of whatever, te starten met het verhaal van de dag?

Gewoon wat je meemaakt, wat er gebeurt is, en wat je bezig houd?

Het zal meestal toch wel over paarden gaan, maar gewoon alles mag, off topic gaan kan dan niet Wink

Veel mensen willen wel eens hun hart luchten, leuk of niet leuk, of gewoon even je verhaal doen.

Ik denk dat je elkaar dan ook beter leert kennen [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] .



Het gedoe met off topic gaan stoort me soms een beetje, is het eindelijk gezellig, worden we tot de orde geroepen.

Het is duidelijk, ik hou niet van hokjes [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Beetje melig doen moet kunnen vind ik, en gewoon eens kijken wat iedereen te melden heeft.



Ik heb vandaag eindelijk een begin gemaakt met maaien.

Alles is hier uit de grond geschoten, en met die regen kon ik niet maaien.

Had de laatste dagen ook flink de balen van het kl*te weer.

De bosmaaier is niet mijn vriend, maar als ik weer klaar ben, ben ik helemaal happy.

Dan ziet alles er weer netjes uit.

Zit effe uit te puffen met een bakkie [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] en ga zo weer verder.

Wil het morgen klaar hebben, op zondag moet je hiet niet de bosmaaier laten bleren

Rolling Eyes

En kan ik morgen weer andere dingen gaan doen, alle winter en regen dekens moeten ook nog schoon.

Wat een hobby, is dit wel leuk, tussen alle pokkeklussen door? scratch

Maar aan de andere kant sta ik liever met de bosmaaier te knokken, dan met stalgenoten op een leuke manege Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:00 am

Kijk dat is nog eens een leuk idee. En idd dat zo gauw off topic gaan stoor ik mij ook aan. Dat maakt discussie beperkt. Bosmaaien is leuk, maar heb het ook gedaan en weer tijdje last van de rug.

Ook hier alles schoongemaakt, het groeit als een gek zeker het onkruid. Ben om 9.00 uur begonnen en een uurtje geleden klaar. Nu ja klaar, er moet nog onkruid tussen sommige paden weg, maar dat is weer bukwerk en ik kap daar even mee.

Als laatste heb ik het zwembad in orde gemaakt...anders werd het groen.
Toen ik de emmer met tabletten opende ademde ik een chloorwolk in..


Waarom, weet ik eigenlijk niet Shocked Zwembad schoonmaken, maar volgens Piet wordt het mooi weer.

En als je aan het einde bent, van je perceel, hier 1 ha, kun je van voren weer beginnen[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Geweldig toch, zo een eigen ranch ? En ja, met een beetje mazzel kan ik af en toe nog wat reinen hier in de bak, 2 keer per jaar ofzo haa, als ik tijd over heb en niet krom loop na al dat werk.

Die dekens, doe je die ook in de wasdroger ? Destijds hebben wij een XXL Bosch wasmachine aangeschaft om oa dekens te wassen. Je moet wel uitkijken dat die gespen geen deuken in je trommel slaan.

Maar gebruik niet zoveel dekens meer.

Oh ja, heb ook nog de rijbak gesleept met Roothog radio op de smartphone, waarbij natuurlijk het snoertje van de oortjes weer in de war kwam met de hendel van de hef van de trekker, zoals altijd.

Maar de bak, 55 x 20 meter, ligt er weer strak bij.

Nu eerst wat drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:27 am

Was het maar waar!

Ik doe ze winterdekens allemaal met hd spuit, en wat er aan regendekens in de aparte wasmachine geperst gaat erin Wink

En er ligt een berg met dekens Rolling Eyes

Hier ook een 1 ha, en als alles eens een keer mee zit, wat al een paar jaar niet zo is, misschien binnenkort naar 2 ha.

Reinen kan ik eindelijk wel!

We hebben een flink stuk van het land laten keren, man wat een megabodem!!

Gele leem en zand!

We hebben nu een zomer en een winterbak, sjiek de friemel.

Kost wat, hebben we ook eindelijk wat!

Zwembad ,tjonge! Heb ik echt geen tijd voor!

Ja lekker dat chloor [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Je rug is dus niet meer als nieuw geworden, das balen.

Krakende karren......

Zie net wat jij bij klasse heb ingevuld [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:39 am

Als jullie niet ontopic willen blijven, open dan een topic bij Chit & Chat.
Daar kun je met hartelust lekker offtopic gaan!

General Western is wel voor western gelateerde onderwerpen, paard of geen paard.

Dus bij deze even verplaatst naar Chit & Chat!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:49 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:53 am

leuk deze topic...

Nou ik ben vandaag de dag begonnen met een wandeling met de doggies daarna naar mijn paardjes Tsib gelongeerd en daarna de wei in voor een flinke klus... van de 4 weidelen staat er in 1 wei heeeeeeel veeeeeeeel zuring en ja dat moet er wel uit, maar door al die regen was het er nog niet van gekomen. Ik ben er met frisse tegenzin aan begonnen en na 1,5 uur kijk ik zo in het rond heb ik de helft van de wei gedeelte pas gehad en heb ik last van een pijnlijke rechter wijsvinger denk dat er een blaar onder het oppervlak zit van de stengels trekken, toen maar gestopt en morgen maar weer verder....
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 4:54 am

Vind dit een beetje jammer. Er wordt steeds gevraagd naar nieuwe ideeen en suggesties en als iemand dan spontaan reageert met iets wordt dat weer heel formeel afgehandeld.

Je kunt natuurlijk consequent vasthouden aan de oude stijl en alleen openstaan voor nieuwe ideeen die in het format passen, maar dat is een dead end street.

Denk dus dat het zo niet gaat werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 5:03 am

Wat wil je nou?

Chit & Chat is voor alles wat NIETS met western te maken heeft en kun je dus in de topics ook rustig OFFTOPIC gaan!

Wil je western EN offtopic...dan kom je uit bij Chit & Chat.

Als iemand een vraag stelt over b.v. western sporen bij General Western, dan wil diegene daar iets over weten.
Dan komt het niet leuk over als, dan het hele verhaal western sporen ineens overspringt op hoofdstellen of iets anders. Daar ging het namelijk niet over..en neem dan zelf initiatief door je topic die nu naar dat onderwerp uitloopt...naar een nieuw topic. Zo moeilijk is dat toch niet??
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 5:20 am

Ok, misschien is dit een idee?

Jullie openen een topic bij General Western als jullie iets willen weten.
Gaat dat topic uiteindelijk uitlopen naar offtopic..dan verplaatsen wij het naar Chit & Chat en
kun je met hartelust verder chatten!!

Is dat dan een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 5:25 am

Maybe this'll cheer y' up;

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:35 am

Als je nou eens een 2x een **verhaal van de dag** topic opent.
De eerste in shit chat [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

En de andere in general western.
Wil best mijn dag (soms) delen,maar dan alleen mbt Bob en alles daar om heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:43 am

Waarom doet ie het niet ? Ik kom wel op YouTube maar dan moet ik kiezen welke moet ik kiezen Garth Brooks of een ander. Is toch against the grain ?

Geef het even op dan kan ik kijken kun je alvast deze kijken, hahahaha



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:46 am

ReiningTryOut schreef:
Als je nou eens een 2x een **verhaal van de dag** topic opent.
De eerste in shit chat [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

En de andere in general western.
Wil best mijn dag (soms) delen,maar dan alleen mbt Bob en alles daar om heen.

Niet iedereen heeft zo een VIP leven als jij Rob [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Er gaan jaren voorbij dat ik niks mee maak, behalve gezeik.

Behalve merries heb ik ook nog 3 vrouwen thuis en 25 op mijn werk. Niet dat dat de oorzaak is, natuurlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:55 am

reiner13 schreef:


Behalve merries heb ik ook nog 3 vrouwen thuis en 25 op mijn werk. Niet dat dat de oorzaak is, natuurlijk niet.



Hihihi ,volgens mijn zijn de meeste hier op dit forum ook vrouw..........

Nog niet genoeg gezeik ?
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:58 am

against the grain What else?

Lieve teddies.

Ben toch meer van the Meteors, Mad Sin etc.Cool

He!! Daar is ze !


Laatst aangepast door sonita op za jul 21, 2012 8:04 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:01 am

Pff.,

Ik loop niet meer zo hardt bij mij op de stal. Ik doe wat nodig is en meer niet. Te veel gezeur. We staan in totaal met zijn vieren met de eigenaresse erbij. En nog is er gedoe. Waardoor ik dus mijn ding doet daar en dat is het. Vandaag wel mijn bosal binnen gekregen.bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:04 am

Precies op tijd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:06 am

Jaaaaa,

Morgen ff kijken dus.Het rijden gaat veel beter zonder de baas erbij,[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:08 am

Niet de baas haar schuld [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:11 am

Nee, de andere baas bedoel ik . En nee echt zijn schuld . Moet ik maar eens leren ontspannen en de lat vooral niet te hoog leggen.Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:13 am

Goed idee zo'n topic, vind gewoon kletsen leuker dan hele serieuze onderwerpen. Daarom reageer ik ook bijna nooit.

Wij hebben ook fijn gedoe op stal, nog even en ik zet ze wel met z'n 3en in de achtertuin ofzo... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:15 am

Gelukkig hoef ik alleen met de bosmaaier te knokken.

Wat een gedoe allemaal! Rolling Eyes

Wat is daar nou weer gaande?

Is nog een klein stalletje verderop Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:20 am

Heb jij even mazzel Wink

Er wordt van alles beloofd (zoals altijd), wat vervolgens gewoon niet uitgevoerd word. Laatst een "vergadering" gehad, er zou van alles gaan gebeuren, want zodra de oudste naar school gaat (moet naar een medisch dagverblijf ofzo, weet ik veel) hebben we meer tijd en dan zijn jullie aan de beurt, en blablabla, het enige wat eruit gekomen is zijn 3 nieuwe bezems...Zelfs een bordje op het hek wat 's avonds op slot gaat met een telefoonnummer voor nood is teveel moeite. confused And a whole lot more. Suspect
Haha, I wish! Dat zou wel wat zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:30 am

Nu ja, ook met aan huis heb je gedoe hoor. Soms denk ik wel eens gezelliger op een stal. Maar een gedoe om 3 bezems, das wel heel wat.

Bezems zat hier, en gereedschap ook. Waarom vreten paarden niet alles op ? Het mooiste gras vreten ze niet op en schijten er in. En kan je dan moeilijk verwijderen. Zwaluwen in het stalgebouw, ze schijten ook alles onder. Geeft niet. Zwaluwen nestelen graag in de nok. Straks de hogedruk er over en weg het geschijt op de stalvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:34 am

Toch lijkt het me af en toe wel heel prettig om ze aan huis te hebben.

Zwaluwen hebben wij ook, alleen de stalkatten heb er helaas al een paar gevangen. En je moet echt kijken dat je niet toevallig onder een nest doorloopt, getver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: