Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimewo aug 01, 2012 1:46 am

Reiner 13; Happy Birthday!! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimewo aug 01, 2012 3:50 am

Nog niet gezien mare [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Reiner13
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimewo aug 01, 2012 5:21 am

happybirthday to you happybirthday to you
happybirthday dear Stan!!! happybirthday to you!!
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimewo aug 01, 2012 7:14 am

Log net weer eens in Very Happy Bedankt voor de felicitaties, nu maar op naar de 65 zou ik zo zeggen thankyou
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimewo aug 01, 2012 8:38 pm

Beetje laat maar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimedo aug 02, 2012 9:03 am

Van mij ook nog van harte!

Heb vandaag een prachtige Mechelse herder in mijn studio gehad. Echt gaaf, maar wel heul druk!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimedo aug 02, 2012 11:04 am

De hond druk, of het werk druk clown

Wat een dag, beter nacht!

Het was hier noodweer vannacht, heb geen oog dicht gedaan.

Pas laat in de morgen was de ellende weg, alles zeiknat.[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Wat een zomer, bleh!

Truste!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 03, 2012 9:23 am

Volgens mij heeft Piney wat te melden....[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 03, 2012 10:36 am

Haha, zie het nu pas.

We hebben zeker wat te melden. Vandaag met Piney een keuring gelopen tijdens de Santpoortse feestweek. Gewoon voor de lol, het is geen officiële keuring, maar gewoon leuk. Vond het een goede gelegenheid voor Pine om te oefenen met nieuwe, drukke situaties maar dat bleek niet nodig, ze keek nergens van op. Langs de kermis, tunneltjes, 100 oldtimer brommers die langskomen, langs de rommelmartk, café's, draaiende zenuwachtige andere paarden, ze had nergens wat van, fijn dier! thumbsup Ze bleef gewoon koel, zoals altijd. En een mooie 2e prijs. Helaas verslagen door een arabier. Misschien gaan we nog wel halteren, haha. Ze zou het niet slecht doen denk ik zo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 03, 2012 11:22 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Mooie mama Chick!!
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 03, 2012 7:18 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Wat leuk . Goed gedaan Piney. Zo te zien was het best gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 04, 2012 2:30 am

Ze deed het echt super. Ben nog steeds verbaasd over hoe bomproof ze was, er waren echt momenten dat ik dacht, moet jij dit niet een heel klein beetje eng vinden? scratch
Mooie mama van Chick he I love you I love you

Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 04, 2012 9:41 am

Ik ben een beetje van slag bij mij om de hoek gebeurt vanavond tussen 17.00 en .18.00

Meisje (15) overleden bij ongeluk op het Noordereinde.

Ik heb zelf 2 meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 6:36 am

O, wat erg!

Wat is er gebeurt dan?

Sorry, even egopost.

Waarom is mijn reputation opeens -1?

Ja, ik heb bij faq's gekeken.

Dus als ik het goed begrijp zit er iemand te klikken bij de mod's? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 7:27 am

We hebben hier geen mod's.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 7:42 am

Oeps, zit er erg ingebakken Embarassed

Bij de admin?
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 9:09 am

Hihi valt het je niet op . Meestal als je iets zinnigs zegt .

Ligt niet aan jou. Maar wat kan jou nou die reputatie schelen. Klets koek Wink .

Situatie schets van gisteren .

Meisje moest bij het kruispunt oversteken met haar fiets. (Eigenlijk meer een soort T-splitsing) Deed dit niet reed eigenlijk tegen het verkeer in . Aan de rand van de weg. Kruispunt ligt op een heuveltje. Auto komt eraan rijd zo hard dat die niet meer kan stoppen en schept het kind. Je kan daar normaal gesprokken om goed overzicht te hebben niet hard rijden. Vanwege die heuvel. Geen verkeers heuvel maar meer een soort brug. Moeilijk uit te leggen . Maar ja he je gaat rechtdoor dus denk men wel gas te kunnen geven.

Trauma- heli erbij. Maar dat mocht niet meer baten.pale

Sometimes live sucks..
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 9:13 am

Maar we doen ook wel leuke dingen hier . Vandaag hier een koetsenrit geweest van een vereniging uit A'dam. Antieke rijtuigen. Natuurlijk even wezen kijken. Foto's of fimpje komen nog . Morgen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 10:07 am

Jee, wat verschrikkelijk pale

Staan er geen borden ofzo?

Ooh, doen ze die nachtrit door Amsterdam nog?



Het zal me werkelijk roesten waar die rep, op staat.

Wat me wel opfokt is dus dat er iemand naar de kleuterjuf rent omdat ik schijnbaar niet aardig ben.

Laat me je helpen,IK BEN NIET AARDIG tegen achterbakse types die anoniem gaan lopen kloten!!!!!!

We zijn allemaal ( nouja, schijnbaar lezen en schrijven, kan dat? , er hier nog mensen met een kleuterschoolmentaliteit) volwassen.

Ik ben erg direct ,en verwacht dat ook gewoon terug!

Maar als ik toch ergens een gruwelijke hekel aan heb is het achterbaks gedoe.

En nee, dan ben ik echt niet aardig meer.

Als dat hier zo blijft met van dat gedoe, ben ik er klaar mee.

Zag dat reiner 13 ook -3 ofzo heeft Suspect

Graag uitleg van admin, en hoeft niet per pm, ik heb geen zin in achter de schermen gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 9:53 pm

Geen idee , vlgs mij staat mijn reputation ook niet zo hoog.

Ik let er niet meer op , ik heb je overigens gered van het - tje , want ik lees graag wat je te schrijven hebt.

Overigens iedereen zijn bijdrage. Zou er maar niet al te hard op letten.

Wat verschrikkelijk van dat meisje, af en toe zou je sommige mensen echt zo hun auto uit trekken. Ik kan nog steeds niet rustig slapen als mijn kids op de fiets weg zijn en zeer laat terug komen.

Mijn oudste is jaren terug toen hij uit school kwam aangereden door iemand die haast had omdat hij op tijd bij de huisarts moest wezen, gelukkig lag alleen zijn fiets in de puin , maar de veroorzaker kon niet eens de beleefdheid opbrengen om hem thuis te brengen dat werd aan een collega overgelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 10:06 pm

Misschien een idee om het stemmen maar af te schaffen.

Het geeft totaal geen toegevoegde waarde.

En men gaat er zo te zien misbruik ervan maken, bah .

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 05, 2012 10:59 pm

@ Jo-quarter Thanks!

Ik ben blij om te lezen dat sommigen wel op prijs stellen wat ik schrijf.

Het viel me op omdat ie eerst nl op 3 stond.

Die reputation boeit me niet zozeer, maar wel het feit dat mensen dus stiekum

kunnen gaan klikken.

Wat is de meerwaarde daarvan dan? Rolling Eyes

Nogal sneu.

Het lijkt me vrij normaal dat als je ergens moeite mee hebt, je degene daar op aanspreekt.

Doe ik nl ook.

En ik heb dus ook wel mijn vermoedens, maar dat maakt het er hier niet gezelliger op.

Jammer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimema aug 06, 2012 1:56 am

Van mij mag het ook afgeschaft worden. Vind het echt zo niet kunnen! Zie het nut er niet van in, alleen maar het tegendeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimema aug 06, 2012 3:28 am

Zoals beloofd kleine impressie van de rijtuigen .

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Zover ik weet wordt er hier niet een nachtelijke rit gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitimema aug 06, 2012 4:09 am

Super toch al die mooie oude koetsen , ik wilde toen we nog in Amsterdam woonden heel graag meerijden met de koetsenrit , maar met onze strijdwagen waren we echt niet welkom.

Binnenkort mag ik waarschijnlijk weer met het koetsenvolk mee , hoop eraan te denken om de camera mee te nemen en flink wat foto's te maken.

Ik ben vandaag maar lekker vroeg naar huis gegaan, even bijkomen van het weekend.

Mijn oudste was zondag jarig , vierde dit zaterdag , regelt zijn feestje tegenwoordig zelf , maar ma mag wel even helpen , druk dus.

Zaterdag ochtend veranderde het erf hier in een party erf. oftewel Partytent werd opgezet , alle tafels en stoelen moesten schoongeboent worden , de heren mochten nog wat onkruid uit de straat trekken, langzamerhand werd de geluidsinstallatie opgebouwd. 2 super grote boxen onder dak , mengpanelen , pc's , laptops , versterker, microfoons , gitaar snoeren , overal vandaan getrokken.

De eerste feestgangers kwamen zwaar bepakt het erf opzetten en moesten eerst tenten opzetten ,dus de bak veranderde in een kampeerterrein.

Feestje was super , eerst BBQ met de family en wat er aan vrienden al aanwezig was, langzamerhand ging de muziek aan , Moniek beet de spits af en heeft ons verrast met haar geweldig country zangkunst. uiteraard hebben we nog pogingen gedaan om een beetje te linedansen. Dit was het startsein voor diverse mensen om ook achter de microfoon te kruipen en iedereen mee te laten genieten van hun zangkunst of het niet kunnen zingen , maar het wel doen.

Al met al super gezellig feest, het werd al licht toen ik mijn bedje inkroop , het bier was op maar er werd nog gezellig nageboomd rond het kampvuur , geen idee hoe vroeg de laatsten hun bedje opzochten.

Zondag zaten de eerste slaperige koppen om een uur of elf al weer te bomen op het erf . Geloof dat de laatste om half 6 in de middag pas richting huis vertrokken zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: