Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 07, 2012 2:09 am

Gisteren samen met Conny wezen bakrand ridderen in Bunschoten.

Lekker genoten van goeie reining , jammer dat de bodem niet helemaal ideaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verhaal van de dag - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 30, 2012 1:45 am

Vandaag heb ik weer iets leuks met Takoda gedaan. Een tijdje geleden heb ik teugels laten vlechten door iemand en meteen ook in dezelfde stijl zo'n touw rond haar hals laten vlecthen. Vandaag had ik ineens zin om hem uit te proberen. Ik heb haar pad op haar rug gelegd en dat touw om haar hals en ben het bos in gegaan. Ze was heel braaf. We hebben zelfs gegaloppeerd. Dan zit je dus echt helemaal los. Geen beugels of zadel onder je gat en niets in je handen als een touwtje wat nergens heen gaat. Dus 1 sprong opzij en ik had ernaast gelegen. Denk ik:D. Maar dat deed ze gelukkig niet. Ze liep alle bochten op bijna alleen mijn gewicht op eentje na. Daar moest ik alle zeilen bijzetten om haar neus de goede kant op te krijgen want madam had bedacht dat links een leuker weg was dan rechts.

We hebben een aantal keren achter elkaar gegaloppeerd omdat ik wilde kijken of ze per ongelijk in de goede galop sprong of dat het echt op mijn sumiere aanwijzing was. Ze springt ook zonder drafpasjes aan vanuit de stap, als ik dat wil. Zo slim! Ze sprong niet iedere keer goed aan omdat ze al snel door had dat we weer gingen galopperen en ze dus niet wachtte totdat ik haar in de goede positie had gebracht en klaar was met mijn aanwijzingen. Bovendien ging ze op een gegeven moment harder dan ik aangaf en wilde ze een tijdje niet stoppen. Maar verder deed ze het hartstikke goed. Ze had nog niet door dat ze gewoon kan gaan grazen als ze dat wil en dat ik dan weinig in te brengen zal hebben : ) Gelukkig maar.

Ze heeft ook een noodstop. Als ik halt zeg, op een toon die omhoog gaat, dan staat ze aardig snel stil odmat ze weet dat ze dan een brokje krijgt.

Het was echt tof. En het voelde geen moment onveilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 30, 2012 6:03 am

Nou, dat is helemaal geweldig meid, hoeft ik met Dallas niet te doen hoor.
En zeker niet in galop!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: