Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimema aug 06, 2012 5:21 am

Het is dat ik moest voeren op stal anders, had ik uiteraard langer gebleven!!
Toch wel weer even leuk dat linedancen...tja ook al weer 13 jaar geleden
voor mij dat ik daar les in gaf.
Wat gaat die tijd toch snel!


Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimema aug 06, 2012 8:00 am

Wat geweldig die koetsenrit! En wat een schitterende koetsen! Heb altijd gedacht dat als ik niet meer zou kunnen rijden, ik aangespannen zou willen rijden. Lijkt me hartstikke tof!

Ook ik ben een paar punten gezakt in reputatie faint , zegt me ook niet zoveel. Heb je een keer een discussie, zakt je rep, het zij zo. Vind het verder niet zoveel zeggen. Zie trouwens geen plusjes of minnetjes staan, kan het niet meer of mag ik niet meer stemmen omdat ik in de min sta? Overigens zou ik nooit iemand minnen, vind dat zo laag en sneu. Zal eerder iemand plussen door een leuke of goede opmerking!

Afgelopen zondag weer gereden met Sjaak. Hij is zoveel veranderd! Hij blijft van de snelle, dus ik zal veel aan de rust moeten werken, maar toch is ie ook wel weer heel cool. Een duif die door de bomen komt zetten bijvoorbeeld, vind ie helemaal niet spannend. Hij wordt alleen sneller als ie niet precies begrijpt wat ik wil, maar als je 'm dan even stilzet, is ie zo weer rustig. Ja, heul blij met mijn perdje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimema aug 06, 2012 4:38 pm

Bij chit & chat kun je niet op elkaar stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 07, 2012 3:03 am

Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met Sjaak!

Klinkt als een goed weekend!!

Hi, hi , heb jij nog linedance-les gegeven?

Tjonge, das idd lang geleden, kword oud scratch

Hier niks bijzonders, behalve te veel water.

Van mij mag de kraan nu echt even dicht!
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 07, 2012 11:25 am

afgelopen Zondag een stuk van de trail gereden voor 6 October (10 mile) en bij terug komst merkten we dat het eerste kalf er ook al weer was ,dus het seizoen is vroeg begonnen . Dus vandaag de twee stieren eruit gehaald . Altijd leuk om te doen twee van die jongens van 2500 pond of meer .
leren de paardjes ook weer ontzag te hebben.Ik trouwens ook hahahaha!
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 07, 2012 7:57 pm

Admin schreef:
Bij chit & chat kun je niet op elkaar stemmen.

Ik zie nergens meer plusjes en minnetjes staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 07, 2012 8:53 pm

HF die grote stieren heb ik toch wel heilig ontzag voor. Heb bij mijn buurman wel helpen voeren ( mesterij) . Achter de hekken waren ze al imposant, maar als er is eentje los kwam werden ze echt link. Ooit liep er 1 op het land die niet zo best in de benen was en buurman zou even water verschonen , ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen toen deze dikbil besloot om in de aanval te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 2:21 am

mijn paard is een ruim 16 hand en zelf ben ik 6' 6" ,maar je hebt gelijk Jo.
Met de rooie Hereford heb ik al eens geprobeert wie de sterkste was , Waylon bleef staan tot twee keer toe en ik dacht als ie het nog een keer doet zit ik op het hek ,maar ze besloten het erbij te laten.
De oude Hereford is very gentle ,maar gaat geen stap aan de kant en met twee paarden erachter kregen we hem niet in de trailer , heeft 3 kwartier geduurd .Lokken met pallets eens lekker over zijn krulle bol aaien (zelfs even de hotshot geprobeerd,was geen succes dus) uiteindelijk besloot ook hij maar mee te gaan.We mogen het vandaag nog een keer proberen ,want hij gaat naar de sale .Dus vandaag gaan we uitvinden of ze dat echt aan voelen komen ....................................dan moeten we dat nog even uitstellen.
Op mijn Facebook kan je wat fotoos van hem vinden.Hij is eeeecccht GROOT.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 4:50 am

Jakkes, heb geen FB.

Wil hem graag eens zien!

Wie weet kunnen wij volgend jaar ook eindelijk weer eens thuis met de koeien aan de gang.

Ik hoop het enorm, zou niet alleen voor de paarden weer ens lekker zijn!

O, wat kunnen ze groot worden die stieren, brrr.

Ik ben geen held wat dat aangaat.

Sonita heeft eens een 2 jarige bizonstier, en nog wat kleiner spul, uit de wei naar de roundpen gehaald.

Ik deed het bijna dun door de br*k.

Dat beest was ruim een kop groter zij Shocked

Ze had er niks van, hij moest opzouten!

Kleine rooie duivel van me[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 8:08 am

Whahaha [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ik zie het al helemaal voor me . Toch fijn als je paard jou ook kan helpen . Zit in haar bloed [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 8:41 am

Had je haar pa moeten zien vroeger!

Op het arrogante af Cool very cool dude.

Ga maar na hoe haar kleine van Midnight gaat worden.....

Ik heb hem nog nooit zien schrikken, loopt zelfs lijnrecht op de nieuwe dazenval af scratch

Hij kreeg zelfs complimenten van de vliegcrew, hoe braaf hij was.

Krijg ik nog wat mee te stellen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 7:51 pm

sonita schreef:

Ga maar na hoe haar kleine van Midnight gaat worden.....

Is ze drachtig?? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 7:59 pm

Ja! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Die van Joe heb ik al op de scan gezien!

Ik wacht alleen nog even met scannen op Nicky, die man blijft met die machine slepen hier Wink

En rekeningen sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piney
Rookie
Rookie
Piney


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 8:17 pm

congrats SUPER!!! thumbsup Gefeliciteerd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 08, 2012 9:30 pm

Dankjewel!

Na alle moeite, bakken met geld, vele jaren, teleurstellingen, etc, gebeurt het eindelijk!

De aanhouder wint Wink en dat alles door een razendsnelle beslissing vroeg in de ochtend van vrijdag de 13e Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedo aug 09, 2012 2:45 am

Ziezo, alles is klaar . Nog even koffer pakken en dan gaan we morgen opweg naar Winterberg in Duitsland.

Ik ben echt zo'n muts die als ze weggaat alles kraak helder moet hebben. Haha ik kan je zeggen is echt een afwijking hoor. Maarja het is weer naar mijn zin en

ik kan weer met een gerust hart weg [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedo aug 09, 2012 4:12 am

Alvast een hele fijne vakantie!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedo aug 09, 2012 7:19 am

Thanx flower
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimedo aug 09, 2012 10:14 pm

Fijne vakantie .
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimevr aug 10, 2012 8:07 am

Een vrije dag. ik heb teveel vrije dagen ( ongeveer 3 maanden per jaar bij elkaar) dus vriendelijk verzoek om wat in te roosteren.

Lekker weer, bezig met de paarden en nog wat onkruid verwijderd.

Daarna in de zon gezeten, om 3 uur met een Baco ijs..

Gedachten, wat gaan we doen. Als je aan het afbouwen bent zoals wij, is verder niet veel hier. Voor de jeugd is er genoeg, maar als je boven de 50 bent, moet je je vooral bezig houden met oubollige zaken als wilgen vlechten, roddelen bij het bankje op de rivier, appeltaart bakken en jeu de boules.

No thanks.

Wat ik wel zou willen is een studio voor jonge muzikanten. Er zijn er hier genoeg die zich ook met alt country of rockabilly bezig houden. Een low budget studio waar ze voor heel weinig geld iets mee kunnen doen. Maar het zijn maar gedachten...



Vreemd, broer en ik hebben meestal dezelfde gedachten. Had voor de grap een top 10 zestiger jaren vastgesteld. Hoewel wij heel veel van The Who, Kinks etc en meer van de hardere muziek houden, stond dit bij ons allebei op 2....



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



Of het komt door de Epiphone gitaren, of de kleding of het haar, ik weet het niet.



En nu, niet slecht, na zo veel jaar. Knap na 48 jaar.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimeza aug 11, 2012 8:01 am

Wat ik wel zou willen is een studio voor jonge muzikanten. Er zijn er hier genoeg die zich ook met alt country of rockabilly bezig houden. Een low budget studio waar ze voor heel weinig geld iets mee kunnen doen. Maar het zijn maar gedachten...


Waarom er dan niks mee/aan doen?

Als je toch niets ziet in wilgenvlechten of macrameen clown

Je bent altijd met muziek bezig, gooi je er eens weer helemaal in, erg goed om je eigen accu weer op te laden.

En frustraties in kwijt te kunnen, ik kan nog steeds niet zonder een goede dosis Slayer of Metallica ofzo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimeza aug 11, 2012 10:36 am

Gefeliciteerd Sonita! Altijd leuk, veulentjes!

Ben net thuis van de DRHA-wedstrijd in Wanroij. Lekker bijgekletst en gekeken naar de Open. Was nog een ontroerend momentje toen er een minuut stilte werd gehouden voor het plotselinge overlijden van de eigenaar van een trainingspaard van Jurgen Pouls (zo had ik het tenminste begrepen).

Hmm, kan niet wachten tot Sjaak er klaar voor is!

Haha, wordt wel wat. De GAG werd vandaag gewonnen met een 70,5!! Even dooroefenen dus Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
PeppyDunItChex
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 6
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimema aug 13, 2012 2:02 am

Scores die op dit moment gereden worden bij de DRHA/NRHA zijn echt leuk. Wat dat betreft is de reining wel echt groeiende. Meer mensen die op hoog niveau presteren. Inderdaad GAG 70.5, Limited Non Pro winnen met een 71.5, Intermediate Non Pro 72 en Non Pro 73. Je moet tegenwoordig een goed kaliber paard hebben om erbij te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
PridesRanch
Rookie
Rookie
PridesRanch


Aantal berichten : 79
Leeftijd : 41

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimema aug 13, 2012 2:55 am

Liepen ook echt zeer indrukwekkende paarden rond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitimevr aug 17, 2012 9:19 pm

Het wordt heet vandaag. Dus ben ik vanmorgen heel vroeg naar stal gegaan. Om 7:10 uur liep ik al met mijn KWPNer aan de hand en Takoda los door het bos. Dit was de eerste keer dat ik het probeerde. De KWPNer was zo vreselijk braaf dat ik morgen hetzelfde ga doen maar dan op haar ga zitten. Wie weet ga ik nog draven ook. En Takoda dus los. Echt het ultieme paardrijden. Geweldig, kan me er nu al op verheugen.

De KWPNer heet Dreijca, ze is een merrie van 4 jaar. Super werklustig en sensibel onder het zadel en heel braaf aan de hand en verder in de omgang. Ze staan elke dag samen in de wei en naast elkaar op stal. Dus ik had ook geen problemen verwacht maar je weet het natuurlijk nooit. Het lijkt wel alsof ze Takoda als haar veulen ziet. Zo van, ach, laat haar maar dollen die kleine. De enige momenten dat er opwinding was was als Takoda onzichtbaar in de bosjes verdween. Dan had ze even zoiets van: waar is die gebleven. Maar haar hals zaktte weer zodra ze in beeld kwam.

Ideaal dit, met dit hete weer. Want zo ben ik mooi voor de hitte klaar met beide paarden.

Helemaal blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: