Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol

Ga naar beneden 
+6
sonita
Tsib
Admin
ReiningTryOut
ArabReiner
ShiningJac
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15, 2012 10:28 am

Je hebt in ieder geval niet de persoonlijkheid van iemand die werkelijk ver in de paardensport kan komen. Is wat ik denk als ik je zo lees. Eerder lijk je te horen bij de grote hoop grote ego's die vooral in de paardensport te vinden zijn.

Als er iets is wat de vooruitgang van een ruiter in de weg staat dan is het wel een groot ego. Ik denk omdat het een hele moeilijke sport is die heel veel zelfonderzoek en kritiek vraagt om ver te komen. En dat is nou net iets waar een groot ego niet voldoende toe in staat is.

Een echt goede ruiter gaat hier ook niet staan blaten op de manier zoals jij nu doet. Lijkt mij.

Voor je paarden hoop ik dat ik er helemaal naast zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15, 2012 1:17 pm

ReiningTryOut schreef:


Als ik al een topic zou starten zou de gaan over de quotes in dit forum over shows en wedstrijden en voorbereiden etc.etc. Met de simpele vraag wie als eens een show seizoen heeft gereden hoger dan bv een onderlinge of de L5 bij de wran.

Ja ik , alleen voor de L5 werd uitgevonden. Ik het altijd open all-around gestart met mijn arabier en niet onverdienstelijk.

Dat ik nu geen wedstrijden start ligt aan het pechduiveltje dat me de laatste jaren achtervolgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15, 2012 8:34 pm

Nou, nou en als we elkaar tegenkomen op straat lopen we elkaar finaal voorbij omdat we niet eens weten van elkaar wie we zijn Cool dus laat staan dat je iemand kan beoordelen via schrijven op het forum.

En om eerlijk te zijn kan ik een heel eind meekomen met ReiningTryOut.

Soms lees je wel eens wat en dan denk je nou nou totdat je het in werkelijkheid ziet dan denk ik weer nou nou maar dan in de tegengestelde richting. En over stijl van rijden tja wat zal ik daarvan zeggen. Als ik wel eens reininglessen/wedstrijden zie schieten mij, spreekwoordelijk gezegd, de tranen in de broek. Maar het is maar net wat je geleerd is en met de paplepel ingegoten. Duik je eens in de geschiedenis van oa het reining rijden en vergelijk met wat er heden wordt "geshowed, schieten mij weer die tranen in de broek.

En dan over het commentaar wat er dan door de toeschouwers wordt gegeven hoe er gereden wordt en het paard wel niet wordt behandeld schieten ze me zelfs die tranen in de ogen. Maar goed de beste stuurlui staan aan wal. Ik hoop nog eens een keer die dag mee te maken dat iemand die "kritiek"heeft over iemand op een écht getraind reining/cutting paard met hét juiste bloed er achter en precies weet te vertellen hoe het dan wel moet op zo'n paard, volop in die training, eens laat zien hoe het dan wel moet. En dat beide uitvoeringen naast elkaar kunnen worden getoond.

En zien en weten hoe het moet is nog weer heel wat anders dan het laten zien. En dan over de rijstijl wil ik het dan nog niet eens hebben Rolling Eyes want ik zie ontzettend veel engelse dressuur invloeden verschijnen binnen het western en de roots vaak heel ver te zoeken is in de uitvoering ervan. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

Gauw hebben mensen hun oordeel al klaar voordat ze even afwachten. Ik heb nu een puur reinerpaard op stal staan waarvan al werd gezegd, wat moet ze ermee, zij haalt het er nooit uit. Nou fijn dan maar ik moet het toch leren ? Rij er nu een klein jaartje op nu en ondanks dat ik geen topruiter ben, want heb gelukkig enige zelfkennis, ga ik toch aardig in de goede richting en ik dus weer leer....van mijn paard. Mij wordt het , in mijn ogen, geleerd op de manier zoals het ook hóórt, dus ook die mannelijke rijstijl want je kunt ook niet anders dan als je het doet zoals het hoort !

Degene die als eerste kritiek had op het moment dat ik mijn reiner kocht heb ik onlangs foto's van gezien dat weer die tranen in mijn broek sprongen. In galop zat zij lichtelijk voorover, lichtelijk staand in haar beugels, dus niet echt zittend in het zadel, de reins bijna aan het einde vastgehoudend en haar handen daar dat ze zich in de knieholte kon krabben. En dat zie je zoveel tegenwoordig en op aanwijzing van een wedstrijdruiter. Kijk en dan komt het puntje smaak ? naar voren en kan in mijn geval niks anders zeggen dan, geen porum en dan nog niet eens denkend, stel dat dat paard even uit zijn/haar bol schiet ( want je zit altijd nog op een paard ) dan kan je niks beginnen want je hebt ! niks dan veel te lange reins in je handen. Succes verzekerd....not. Ga dan weer eens terug naar hoe Reining is ontstaan, nu van die rijstijl zie je dus hier vaak niks meer terug en is het ook nog eens geen gezicht. Jammer. Maar goed zal de moderne tijd wel zijn en het paard, als het ook een keer geen zin heeft eerst van binnen naar buiten gekeerd moet worden in de hoop dat het niks mankeerd. Want je paard "mishandelen"is ook al zo'n woord wat heel gauw in de mond wordt genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15, 2012 9:25 pm

Over de manier van een speedcontrol maken heb ik geen oordeel geveld hoor. Ik vind het juist interessant om te weten hoe anderen dat doen en hebben geleerd, vandaar ook mijn vraag. Natuurlijk is het bijna niet te doen om te beschrijven hoe je dat dan uitvoert, maar ja, het is een forum. Heb bij meerdere trainers gelest en clinics gevolgd bij Michel Sandijck (fijne stijl vind ik dat) en merkte zo zoetjes aan dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Dat de ene stijl mij of mijn paard minder aanspreekt, dat kan natuurlijk. Maar als je alleen maar een mening mag hebben als je in de Open klasses start of hoger dan een 70 hebt gereden, dan zijn we hier zo uitgepraat natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15, 2012 10:49 pm

Een ieder heeft ook zijn manier. Maar wát is de manier. Ik ben wel persoonlijk de mening toegedaan dat dé manier bijna niet meer de manier is hoe het ooit is begonnen en vroeger dus ook zo werd uitgevoerd. Wat je mooi vind, leuk vind, paardvriendelijk of niet is iets wat een menselijk iets is en de meningen ook altijd verschillend zullen zijn.

Persoonlijk ben ik wel de mening toegedaan zoals je ze went zo heb je ze ook en de stijl typisch iets menselijks is om je bij thuis te voelen. Ook ben ik de mening toegedaan dat men overstapt van de ene trainer naar de andere en zeker het paard af en toe niet meer weet waar het aan toe is ! en dan nog de nodige clinics er achteraan, noem dat altijd maar freubeldagen en weer een stuk lichter in je portomonnee en als je zelf eens nadenkt en gaat drijven op je eigen ervaringen je dit wellicht net zo ver brengt. Want ik weet zeker dat als die trainer er niet meer bij is het thuis toch weer even iets anders gaat. Mijn idee, blijf bij één trainer en pingpong niet heen en weer.

Bekritiseren is zeker niet mijn bedoeling, en haal dus ook even aan dat het geschreven anders over zou kunnen komen dan wordt bedoeld. Het is maar net waar de lezer en de schrijver de klemtoon legt en we elkaar dus zo maar kunnen passeren op straat zonder te weten wie we zijn en in werkelijkheid dus best wel eens mee kunnen vallen.

Iets omschrijven hoe je iets doet moet in mijn ogen wél kunnen want je moet het ook overkunnen brengen op je paard ? zonder er zelfs op een gegeven moment bij na te denken, het moet routine worden en het niet uitmaakt of je een boek erover schrijft of zoals wij op het forum. Dat ieder paard verschillend is en ook anders reageert is ook de reden dat we ze dit moeten leren....en wij ook overigens.

Ik rij geen wedstrijden omdat ik vind dat ik niet goed genoeg ben ( nog ) Wink en de mening ben toegedaan dat je inderdaad ergens moet beginnen met je paard maar je toch een kleinbeetje dan toch iéts moet kunnen laten zien en ze je na een poos weer eens terug zien en denken, nou kijk daar zit vordering in. De manier van de stijl van het rijden laat ik even in het midden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 12:11 am

Dat je geen wedstrijden rijdt is aan jou natuurlijk. Ik heb 2 jaar wedstrijden gereden op een paard wat in principe alles kon, maar rustig in mijn voet ging bijten of totaal dienst weigerde als ie geen zin had. Van dat paard en die wedstrijden heb ik zoveel geleerd. Mijn trainer zei altijd dat een wedstrijd 10 lessen inéén was en daar had ie helemaal gelijk in.

Over het pingpongen van trainer naar trainer ben ik het deels wel met je eens, maar wat mij betreft was dat met verschillende paarden. Clinics zijn gewoon leuk om te doen en verder vind ik het heel goed om een keer iemand naar je te laten kijken met een frisse blik. Je steekt er altijd wel weer wat van op.

Over die oude manier.. Bedoel je meer richting Dell Hendricks ofzo? Less is more!
Terug naar boven Ga naar beneden
ArabReiner
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 42

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 1:10 am

Een filmpje. Hmmm die heb ik niet en ik ben vrijwel altijd alleen dus er eentje maken terwijl ik erop zit, gaat m nie worden nie.

Easy gebruik ik ook veel, maar meer om haar gerust te stellen of om een gang lager te gaan. Nu kent ze dat wel op de zit, dus weinig easy nog maar. Hmmmm gebruik ik echt alleen voor de speedcontrol. Van snelle galop naar de langzame galop.

Wij zijn echt nog aan het trainen en hebben in april onze eerste onderlinge wedstrijd gereden. Mijn paard en ik zijn samen dan ook nog gewoon in de leer.

Ik heb 1 trainer en ik ken iemand die zo af en toe eens hele goede tips geeft en straks wil ik eens wat meer clinics gaan rijden en rustig aan wat meer westrijden mee gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 1:24 am

Ik ben erg van traditie, en vraag me vaak af tot wiens plezier ik wedstrijden moet gaan rijden.

Voor mezelf en mijn paard, voor mijn ego, of domweg omdat ik wel zal moeten omdat anders geen hond je serieus wil nemen.

Ik hou het op het laatste.

Ik vind mezelf en mijn paarden vaak niet goed genoeg om mee te draaien in de amateur of open.

Laten we wel wezen , ik ben geen trainer-t en rij mijn eigen gefokte en getrainde paarden.

Dat is ik hoe ik het wil, en niet anders.

Niet de makkelijkste manier, en een hele lang weg te gaan.

Ik plaats trainers niet op een voetstuk, maar ben erg leergierig!

Ik wil van iedereen iets leren, al is het hoe het niet moet.

Clinics doe ik niet meer, te duur en leren me te weinig leerstof op.

Als ik ga kijken heb ik er meer aan.

We hebben aardig wat paarden op stal en moeten die ook dagelijks verzorgen, dus tijd is ook een factor.

Er zijn hier toch erg weinig trainers van wie ik les wil, helaas.

Aan ja, doe nog maar een keer, of dat kan beter, ga ik mijn geld, tijd en paarden niet besteden.

Gelukkig hebben we veel contacten in de VS met meerdere disciplines Very Happy

Ik mag dag en nacht bellen als ik er niet uit kom, en als ik kom, mag ik zo lang blijven als ik wil.

We hebben zelfs nog uitnodigingen van verschillende trainers liggen waar we kosteloos mogen komen trainen.

Doen ze echt niet als ze zien dat je een groot ego hebt, en niet rijden kan Wink

Het mij te doen om de grote lijnen, fokken en trainen, en alles wat daarbij hoort.

En als je die weg wil bewandelen kun je je ego direct voor de staldeur /kruiwagen deponeren.

Maar ach, no guts, no glory.

Maar de nadruk ligt bij mij dus geheel niet bij wedstrijden.

Word een beetje misselijk van hoe het er hier op wedstrijd aan toe gaat, volgens mij kun je beter weer dressuur gaan rijden.

Man, wat een haat en nijd en snoeverij, heeft geen kloten met western te maken en bepaald niet de cowboy way.

Ik ben gek op met vee werken, terug naar de basis dus.

We zulen zien waar het schip strand, voorlopig kan het mijn goedkeuring wegdragen, wat we tot nu toe bereikt hebben, met de middelen die we hebben.

Wat een lap!

Cowboy up!
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 1:41 am

Als ik geen plezier aan wedstrijden rijden zou hebben, zou ik het ook niet doen, maar ik vind het echt heel erg leuk en gezellig. Die haat en nijd zal er best zijn, maar ik ben daar niet mee bezig en heb er al helemaal geen last van Smile

Verder ben ik heel competitief ingesteld en wil ik weten waar ik sta. Is toch leuk als je steeds beter gaat presteren en dit ook zichtbaar wordt in je cijfers.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArabReiner
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 42

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 1:44 am

Idd een hele lap sonita haha

ik heb nog nooit geen wedstrijden verder gereden in de westernsport. Ik ben van de dressuur kant af gekomen. Een echte dressuur miep zoals ik het zelf noem hihi

Het wedstrijd rijden zit gewoon in me. Ik vind het leuk en als mijn paard het leuk vind...... waarom niet? Wink ik vind het ook erg leuk om te streven naar beter worden. Ook ik houd wel van wat competitie.

Ik ben niet iemand die persee vooraan mee moet rijden. Zou wel leuk zijn maar ben gek op dit paard wat ik nu heb en als het voor haar ergens op houd, dan houd het op. Ben daar heel realistisch in. Dan zal ik een echte quarter moeten kopen met talent. Wink

Ik vind het enorm leuk om te leren en sta dan ook overal voor open. Ook de clinics komen daarbij kijken vind ik. Door het te doen kom ik erachter of het zin heeft. Heeft het geen zin kunnen we misschien idd beter gewoon gaan kijken. Ik hou alle opties open en leer graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 4:09 am

ShiningJac : Wie is Dell Hendricks ? Ik weet het zal een stukje gemis zijn in mijn opvoeding maar weet niet wie dit is.( Heb ondertussen even mijn huiswerk gedaan en heb naar wat wedstrijdjes gekeken, als we het over de zelfde hebben natuurlijk). Wat bedoel je met less is more ? ( vertaald haal ik hieruit : minder is meer). Begrijp niet wat je hiermee bedoelt nl. Leg uit aan deze domme muts Embarassed


ArabReiner ik zing altijd als ik die van mij rustiger wil krijgen. Kan je zien een ieder doet het weer anders. Maar paarden zijn gelukkig gewoontedieren. Veel herhalen dan weten ze wat bij wat hoort.

Sonita, zo zie je maar weer zouden wij elkaar tegenkomen op straat we elkaar denk ik wel aardig vinden. Moet echter bekennen dat de toon zoals je het opschrijft , even uitleggend zoals ik de klemtonen leg en begrijp, beginnend met....Ik ben erg van traditie etc. aan toon niet veel onderdoet met die van ReiningTryOut;) . En daar heb ik totaal geen problemen mee, vraag me alleen af waarom sommigen met zoals jij het schrijft wel wordt geaccepteerd en die van ReiningTryOut niet.

In mijn ogen is de Cowboyway elkaar proberen verder te helpen met hun/onze ervaringen zonder iemand onderuit te willen halen en vragen die gesteld worden te beantwoorden, en proberen dus ook niet zó te antwoorden waar wél kritiek op wordt gegeven. Dat is in mijn ogen niet helpen.

Nu vind ik het niet erg hoor, een ieder verwoord het op zijn eigen manier met zijn/haar beste bedoelingen maar haal uit sommige stukken, doordat deze door jou worden geciteerd, dat je je eraan ergert maar het zelf ook doet en ook precies denkt te weten hoe iemand denkt. En dat je aanbiedingen hebt en uit je verhaal, zoals ik het begrijp, haalt dat je de manier hier 10x niks vindt doordat je schrijft : Er zijn hier toch erg weinig trainers van wie ik les wil, helaas........ wie praat hier nu over een ego hebben.
en dus daar in Amerika het wahalla dus schijnt te zijn en nog voor niks ook, want zoals je schrijft jij de "gelukkige"winnaar bent die al die aanbiedingen heeft liggen. Ik ben niet jaloers, verre van dat want ik heb wel een goede trainer, hier zelf om de hoek en scheelt me een ticket Shocked , maar het snoeven zo tussen neus en lippen door van uw zijde is in dit geschreven stuk ook niet van de lucht, maar goed is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

En ondertussen zijn we helemaal off-topic en heeft dit niks meer te maken met de vraag waarmee deze begonnen is Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 4:23 am

Ja, idd mensen dus..weer terug naar de speedcontrol...of een nieuw topic openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 5:16 am

ShiningJac schreef:
Als ik geen plezier aan wedstrijden rijden zou hebben, zou ik het ook niet doen, maar ik vind het echt heel erg leuk en gezellig. Die haat en nijd zal er best zijn, maar ik ben daar niet mee bezig en heb er al helemaal geen last van Smile

Verder ben ik heel competitief ingesteld en wil ik weten waar ik sta. Is toch leuk als je steeds beter gaat presteren en dit ook zichtbaar wordt in je cijfers.

Kan niet stemmen, het kunnen stemmen zal het stemmen wel niet bij kunnen houden, maar als een ieder op deze manier nu eens gaat denken zoals in dit stukje zijn we al weer een heel eind in de goede richting en dan komt de `cowboyway`( ik vind het gewoon zeggend de menselijke omgang met elkaar en niet een toeschrijving naar een bepaalde groep toe ) van omgaan met elkaar eindelijk eens naar boven. Mijn motto is dan ook doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 6:28 am

Wat heeft een keuze kwa trainer met je ego te maken? scratch

Of die nou om de hoek of verder weg boeit toch niet?

Ik ken reiningtryout, al heel lang, gewoon persoonlijk trouwens, als je daar op doelde.

Wij zijn het niet altijd met elkaar eens, no problem.

Ik vind mijn toon heel anders, maar als je ons zou kennen, zou je dat ook duidelijk word.

Ik heb mijn zegje over speedcontrol al gedaan, dus ga verder mijn mond houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 8:39 am

Bandita schreef:
ShiningJac schreef:
Als ik geen plezier aan wedstrijden rijden zou hebben, zou ik het ook niet doen, maar ik vind het echt heel erg leuk en gezellig. Die haat en nijd zal er best zijn, maar ik ben daar niet mee bezig en heb er al helemaal geen last van Smile

Verder ben ik heel competitief ingesteld en wil ik weten waar ik sta. Is toch leuk als je steeds beter gaat presteren en dit ook zichtbaar wordt in je cijfers.

Kan niet stemmen, het kunnen stemmen zal het stemmen wel niet bij kunnen houden, maar als een ieder op deze manier nu eens gaat denken zoals in dit stukje zijn we al weer een heel eind in de goede richting en dan komt de `cowboyway`( ik vind het gewoon zeggend de menselijke omgang met elkaar en niet een toeschrijving naar een bepaalde groep toe ) van omgaan met elkaar eindelijk eens naar boven. Mijn motto is dan ook doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

Dank je! Ik ben van hetzelfde motto Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 8:46 am

sonita schreef:
Wat heeft een keuze kwa trainer met je ego te maken? scratch

Of die nou om de hoek of verder weg boeit toch niet?

Ik ken reiningtryout, al heel lang, gewoon persoonlijk trouwens, als je daar op doelde.

Wij zijn het niet altijd met elkaar eens, no problem.

Ik vind mijn toon heel anders, maar als je ons zou kennen, zou je dat ook duidelijk word.

Ik heb mijn zegje over speedcontrol al gedaan, dus ga verder mijn mond houden.

Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:02 am

@ Bandita: Dell Hendricks is, zoals je inmiddels weet, een Amerikaanse trainer. Ik weet er eerlijk gezegd ook niet veel over te vertellen hoor. Correctie op zijn motto, dat moet zijn: Keep it simple.

Mijn trainer is er helemaal weg van en volgens mij komt het er in de basis op neer dat je je paard zelf moet laten lopen en niet de hele tijd aan het 'helpen' bent. Een goed voorbeeld zijn de lange lijnen, die moet je paard zelf recht lopen aan een losse teugel. Trekt ie naar één kant, dan stuur je 'm in de tegengestelde richting de hoek in en laat 'm daar staan om er over na te denken.

Ik zie trouwens dat mijn Reputatie inmiddels op een zero-score staat hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:10 am

Herstel;

Ben niet van de kerk!!!!

@ Bandita WTF is jouw probleem, heb ik je wat aangedaan ofzo?

Ik vind jouw commentaar, en toontje ,erg vervelend worden, en dit gaat al een tijdje zo, in meerdere topics.

Ik krijg er al mail en pb over.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:13 am

Geen ruzie maken dames [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:15 am

Ik stel een vraag, en geef mijn mening.

Of het iemand wel of niet bevalt, is niet aan mij.

Maar ik hoef me geen BS te laten welgevallen .

I'm the maverick, remember?


Laatst aangepast door sonita op ma jul 16, 2012 9:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:17 am

Ja waarom eigenlijk niet


BITCH FIGHT [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:31 am

En daar moest ik dan stiekem toch even om lachen...
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:37 am

ShiningJac schreef:

Ik zie trouwens dat mijn Reputatie inmiddels op een zero-score staat hahaha
Zie dat die van mij op 2 staat. Rare wereld
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:39 am

En daar moest ik dan stiekem toch even om lachen...

Ik ook!

Hij heeft ook humor !
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16, 2012 9:53 am

sonita schreef:
Ik stel een vraag, en geef mijn mening.

Of het iemand wel of niet bevalt, is niet aan mij.

Maar ik hoef me geen BS te laten welgevallen .

I'm the maverick, remember?

Zie je dat we het ergens eens over zijn,ik denk ook zo.
Alleen ben ik niet the maverick,ben gewoon Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol   Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training : spin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: