Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eerste wedstrijdje met Kimmy

Ga naar beneden 
+4
ReiningTryOut
ShezNobodysFool
jo-quarter
Lara_Kimmy
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 10:15 pm

ReiningTryOut schreef:
Admin schreef:

Hoe doe jij dat dan met een jong paard Rob?
Jij traint het paard eerst volledig tot hij/zij L1 loopt en gaat dan pas starten??
L1 starten is niet zo moeilijk,dus dat is geen criteria. Wel voor een jong paard!
Maar men moet niet zo opgefokt doen over mijn opmerking. Ik doe niet opgefokt, wat een raar woord gebruik?
Het is niet dat je dat niet moet doen,alleen noem ik het geen reining. Ik noem het ook geen reining! Maar als je naar de reining toe werkt blijft het toch een reining beginners proefje.
En als een paard niet kan wisselen of stoppen dat moet je geen onderdeel starten waar dat in hoort te zitten.
Als je een echte reiner hebt dan leer je hem reinen hoe het moet. Ja, dat ben ik wel met je eens!
Maar aangezien niemand hier een echte reiner heeft begin gewoon met de andere onderdelen als je je paard wil laten wennen aan shows. Ik heb wel een reiner en ben toch met pleasure begonnen met haar, hoe zie je dat dan?
Ik ben met alle paarden een half jaar na dat ze onder het zadel waren shows gaan rijden.Is allemaal niet zo spannend.En omdat ik het niet spannend vind vind mijn paard dat ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 11:46 pm

Ik ga weer flink minnen, maar dat heb ik er wel voor over.

Wat laten jullie je op de kast jagen door iemand die een keer een 70 heeft gereden bij de WRAN met 1 paard (zoals ik het heb begrepen). Prachtige score hoor, ik doe 't 'm ((hopelijk) nog) niet na, maar laten we wel wezen, daarmee ben je imo bepaald geen reiningautoriteit hoor! Niet dat Rob daar zelf iets aan kan doen hoor, maar vind deze tendens toch een beetje vreemd.

Er zijn hier best wat mensen met veel ervaring waar je allemaal van kan leren (voor zover dat kan achter een pc) en die een iets minder directe schrijfstijl hebben. En nee, daarmee bedoel ik niet mijzelf, ik kom net kijken...

Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 3:49 am

Nee hoor je gaat niet minnen,want je hebt best een punt.
Alleen was het geen wran.maar AQHA (2 judges,met beiden een NRHA card)
Vandaar dat ik dat wel serieus neem.
Verder zijn er wel meer paarden geweest waar ik zelfs meer dan een 70 mee heb
gereden.(maar dat waren geen paarden van mij en erg lang geleden,dus dat
vind ik niet zo belangrijk om te melden.
Verder zul je in 2013 gaan zien dat een 70 (of meer ) bij ons geen uitzondering gaat worden.
Maar dat ik geen autoriteit ben dat klopt helemaal.
Ik moet zeggen dat ik die tendens trouwens niet zo lees.
Ik heb een duidelijke mening en een duidelijk vertrouwen in het kunnen van mijn paard en mezelf.
Om als voorbeeld jou quote te nemen

ShiningJac schreef:

Prachtige score hoor, ik doe 't 'm ((hopelijk) nog) niet na,
Zo heb ik dus nooit gedacht.Ik was er bij alle paarden van overtuigd dat wij kunnen winnen.Zo train ik en zo ga ik een show in.
En dan begin ik niet in een beginners wedstrijdje maar gewoon in de L1 dan wel de amateur en de open.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 4:00 am

Admin schreef:


L1 starten is niet zo moeilijk,dus dat is geen criteria. Wel voor een jong paard!
Nee hoor.Bob was 4 op zijn eerste NK En was echt geen laatste in de gereden onderdelen.
Maar men moet niet zo opgefokt doen over mijn opmerking. Ik doe niet opgefokt, wat een raar woord gebruik?
Ok men moet het zich niet zo aantrekken,want ik ben tenslotte geen autoriteit
Het is niet dat je dat niet moet doen,alleen noem ik het geen reining. Ik noem het ook geen reining! Maar als je naar de reining toe werkt blijft het toch een reining beginners proefje.
Volgens mij bestaat er geen proef die geen stop of wissel vraagt.Dus dan is het geen reining,maar een soort van horsemanship.
En als een paard niet kan wisselen of stoppen dat moet je geen onderdeel starten waar dat in hoort te zitten.
Als je een echte reiner hebt dan leer je hem reinen hoe het moet. Ja, dat ben ik wel met je eens!
Mooi,dat is het dan toch.
Maar aangezien niemand hier een echte reiner heeft begin gewoon met de andere onderdelen als je je paard wil laten wennen aan shows.
Ik heb wel een reiner en ben toch met pleasure begonnen met haar, hoe zie je dat dan?
Je hebt geen reiner, je hebt een paard wat reining papieren heeft,maar die je nog heel wil houden voor langer dan een jaar of 5.Dus wat jij doet zie ik als heel verstandig voor een weekend warrior (zo als wij allen zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 6:56 am

Goh, klinkt alsof je goed bent en van te leren valt. Heb je toevallig filmpjes waar je jou op te werk ziet? Lijkt me erg interessant.

Want eerlijk gezegd heb ik wél de neiging om je kunnen in twijfel te trekken. Ik loop al heel wat jaartjes op deze aardbol rond en mijn ervaring met mensen is: hoe meer verstand mensen van iets hebben of hoe beter mensen in iets zijn, hoe bescheidener ze worden en hoe minder ze de behoefte hebben om zich met woorden te bewijzen en anderen de grond in te boren. Want je kan het links- of rechtsom draaien, dat is wel het resultaat van je woorden. En iemand die hoog staat heeft geen behoefte om naar beneden te schoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 9:11 am

promisse schreef:
Goh, klinkt alsof je goed bent en van te leren valt. Heb je toevallig filmpjes waar je jou op te werk ziet? Lijkt me erg interessant.

Als je echt dat eruit haalt ben je nog dommer dan ik al dacht.Dus leren doe je niets meer.
Ja misschien grof,maar zo denk ik over jou in dit geval.
En tja ik schrijf wat ik denk.Heel simpel en rechtlijnig.

Je mag mijn kunnen best in twijfel trekken,dat kan me echt niet boeien.
Wat ik heb gedaan en nog ga doen is helemaal niets bijzonders.
Maar geen zin is verzonnen.
Het feit dat het jou in de oren klinkt alsof ik zo goed ben en er iets te leren valt zegt meer over jou dan over mij.
Ik heb een mening over hoe je moet showen als weekend warrior ,zo ook een trainings methode.
Wat jij daar van maakt en wat je daar van vind moet je helemaal zelf weten.
Als jij zo graag het uiten van mijn mening wil zien als het in de grond boren van anderen
getuigd toch echt van een zekere mate van stupiditeit.
Sorry hoor maar ik kan het echt niet anders omschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 9:35 am

ReiningTryOut schreef:
promisse schreef:
Goh, klinkt alsof je goed bent en van te leren valt. Heb je toevallig filmpjes waar je jou op te werk ziet? Lijkt me erg interessant.

Als je echt dat eruit haalt ben je nog dommer dan ik al dacht.

hahaha, ooit van sarcasme gehoort?

Maar goed, genoeg energie verspilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 04, 2012 9:36 am

ReiningTryOut schreef:

Ik heb een duidelijke mening en een duidelijk vertrouwen in het kunnen van mijn paard en mezelf.
Om als voorbeeld jou quote te nemen

ShiningJac schreef:

Prachtige score hoor, ik doe 't 'm ((hopelijk) nog) niet na,
Zo heb ik dus nooit gedacht.Ik was er bij alle paarden van overtuigd dat wij kunnen winnen.Zo train ik en zo ga ik een show in.
En dan begin ik niet in een beginners wedstrijdje maar gewoon in de L1 dan wel de amateur en de open.

Door mijn vervelende ongeluk ben ik helaas genoeg onzeker geworden, want ik had daarvoor ook wel die instelling. Ach, komt wel weer. Qua karakter heb ik in ieder geval niet de mentaliteit: meedoen is leuker dan winnen Laughing Als ik meedoe wil ik scoren. Dat heb ik in mijn werk, fotografie én natuurlijk in de reining.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 13, 2013 4:55 am

Update: Zaterdagavond aan de reiningavond meegedaan op stal! Met spins wissels en stops... (maar die laatste zaten al in het beginners proefje). We zijn nog hard aan het trainen en leren (vooral de wissels) maar ze deed het weer braaf! Hoop eind van het seizoen ook een keer een Green as Grassje mee te pakken om te zien en te voelen hoe het op zoiets is.....

Ehm heb ik nu wel een reiner?? Of heb ik pas een reiner op het moment dat ik de open start?
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 13, 2013 10:53 am

Lara_Kimmy schreef:


Hoop eind van het seizoen ook een keer een Green as Grassje mee te pakken om te zien en te voelen hoe het op zoiets is.....

Niet anders als de reiningavond op stal.



Lara_Kimmy schreef:


Ehm heb ik nu wel een reiner?? Of heb ik pas een reiner op het moment dat ik de open start?

De vraag is niet of je een reining paard hebt,vraag moet zijn of jij een reining ruiter bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste wedstrijdje met Kimmy
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kimmy onder het zadel
» De eerste stappen
» eerste keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: