Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eerste wedstrijdje met Kimmy

Ga naar beneden 
+4
ReiningTryOut
ShezNobodysFool
jo-quarter
Lara_Kimmy
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimewo aug 15, 2012 10:34 pm

Hier paar foto's van onze belevenis:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Komen er nog een paar bij maar die moet ik nog bestellen Very Happy .

Ik deed mee aan de beginners reining. We hadden geen spins en geen changementen in de proef. Met inrijden lag ik er naast (voor het eerst), mevrouw bedacht opeens laat ik voor bronco gaan spelen. Helaas kon ik dat niet uitzitten en heb me maar laten vallen. In de proef ging het super! Hebben wat moeite met de linkergalop, vooral met aanspringen. Maar moesten twee keer links weg!! En twee keer ging het gewoon echt super goed!! Sprong in 1 keer aan!! Was echt zo trots op me wijffie!! En van de zes waren we derde geworden!! Dus gelijk met een lintje, een beker en een priveles naar huis gegaan!! Was echt super blij!!

Filmpje volgt nog zodra ik hem heb!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimewo aug 15, 2012 11:28 pm

Wat leuk joh!
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedo aug 16, 2012 2:26 am

Goed begin , gefeliciteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShezNobodysFool
Green As Grass
Green As Grass
ShezNobodysFool


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 35

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedo aug 16, 2012 8:51 am

Gefeli! Leuk hoor! Geen blauwe plekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedo aug 16, 2012 10:05 am

Met alle respect,maar iets waar geen spins en lead changes in voorkomen kan je geen reining noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedo aug 16, 2012 11:39 pm

Daarom heet het ook "beginners reining" en geen "reining", denk ik zo. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimevr aug 17, 2012 8:36 am

Kijk dat is goed nieuws.

Je laat je paard netjes wennen aan showsen je scoort dan

ook nog puntjes.

Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen . Goed gedaan lK Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema aug 27, 2012 2:07 am

Dank je wel allemaal.

En Reining Try Out, ik zal me inhouden, maar als je het er niet mee eens bent reageer dan gewoon niet. Ik laat deze foto's niet zien om mijn "fantastische" proef die ik niet gereden hebben. Maar om te laten zien hoe we eruit zagen als team en hoe braaf ze was om alleen in de bak te zijn, terwijl ze nog maar 4 maanden onder het zadel was. Ik ben geen futurity rijder en verwacht ook nog niet van mijn paard dat ze alle dingen kan doen. Ik wou mijn paard een goede ervaring te geven door iets wat ze kan en dat werd mogelijk gemaakt door het feit dat we ook een beginnersklasse hadden. En nu maak ik er meer een punt van dan ik eigenlijk wilde. Weet gelijk weer waarom ik dus niet zo veel meer kom hier......
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema aug 27, 2012 5:34 am

Volgens mij vind iedereen het enorm leuk dat je zo begonnen bent. Fijne ervaring voor een jong paard toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema aug 27, 2012 6:27 am

Wat lekker dat je na 4 maanden al een zo braaf paardje hebt! Leuk hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema aug 27, 2012 8:32 am

Ik vind het heel leuk dat je je update's hier plaatst hoor!!
En trek je niets aan van Reining Try Out...hij denkt nog wel eens te serieus door!!

Rob...in je mand!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema aug 27, 2012 10:48 am

Hier idem! Ga er vooral mee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 12:17 am

Lara_Kimmy schreef:


En Reining Try Out, ik zal me inhouden, maar als je het er niet mee eens bent reageer dan gewoon niet.
Dus ik mag alleen maar reageren als ik het ermee eens ben??. Nee dan net niet. Cool


Lara_Kimmy schreef:

Ik laat deze foto's niet zien om mijn "fantastische" proef die ik niet gereden hebben. Maar om te laten zien hoe we eruit zagen als team en hoe braaf ze was om alleen in de bak te zijn, terwijl ze nog maar 4 maanden onder het zadel was. Ik ben geen futurity rijder en verwacht ook nog niet van mijn paard dat ze alle dingen kan doen. Ik wou mijn paard een goede ervaring te geven door iets wat ze kan en dat werd mogelijk gemaakt door het feit dat we ook een beginnersklasse hadden.
Ja dus wat wil je nu zeggen??Ik vind nog steeds wat ik vind.Dat heeft niets te maken met wat jij nu allemaal erbij haalt.


Lara_Kimmy schreef:
En nu maak ik er meer een punt van dan ik eigenlijk wilde. Weet gelijk weer waarom ik dus niet zo veel meer kom hier......
Nooit doen wat je niet wil. Cool
En ja inderdaad ook ik weet weer waarom ik hier nog maar zelden kom.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 12:19 am

Admin schreef:


Rob...in je mand!!
Ik begin nog wel met **Met alle respect** is het weer niet goed. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 12:20 am

ShiningJac schreef:
Wat lekker dat je na 4 maanden al een zo braaf paardje hebt! Leuk hoor!
De meeste paarden worden braaf geboren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 1:40 am

Misschien heb ik het te persoonlijk opgevat Rob, dat is mijn probleem waarschijnlijk. Sorry....
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 3:53 am

Lara_Kimmy schreef:
Misschien heb ik het te persoonlijk opgevat Rob, dat is mijn probleem waarschijnlijk. Sorry....
Dat zal wel zo zijn denk ik.Maar ook dat moet je nooit doen in de wondere wereld van de paarden.
Ik heb nm geen enkele mening over jou,je paard of je wedstrijden.
Ik heb wel een mening over hoe je een wedstrijd behoort te benaderen.
En vreemd genoeg zijn alleen mensen het met me eens die wedstrijd ervaring hebben. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 5:16 am

Ik hoop ooit ook eens die wedstrijdervaring te hebben. En ja een echte reiningwedstrijd was het niet.

Maar wat is dan je mening over een wedstrijd benaderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 6:38 am

crisis ReiningTryOut, heb je een probleem of zo? Of snap je het steeds echt niet? In dat geval mijn excusus voor zich opbouwende ergernis.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimedi aug 28, 2012 8:06 am

Ik niet.Jij wel zo te lezen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimezo sep 02, 2012 10:38 pm

Ik vind het al heel goed een paardje net onder het zadel en dan zo goed lopen in een wedstrijd op vreemd terrein respect...

Waarom zou je niet gewoon beginnen met een jong paard bij het begin... snap niet waarom er dan geen reining gezegd mag worden de spins komen er vanzelf bij tegen de tijd dat het paard eraan toe is... zie vaak paarden fouten maken omdat het juist te snel gaat voor een jong paard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema sep 03, 2012 12:40 am

Het spijt me zeer maar, als Peexy van mij redelijk mee kan lopen zou ik ook een beginners reining
proefje met haar starten.
Hoe doe jij dat dan met een jong paard Rob?
Jij traint het paard eerst volledig tot hij/zij L1 loopt en gaat dan pas starten??

Ik vind hier niets mis mee maar, het blijft wel een beginners proefje...dat geeft toch niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema sep 03, 2012 8:57 am

Admin schreef:

Hoe doe jij dat dan met een jong paard Rob?
Jij traint het paard eerst volledig tot hij/zij L1 loopt en gaat dan pas starten??
L1 starten is niet zo moeilijk,dus dat is geen criteria.
Maar men moet niet zo opgefokt doen over mijn opmerking.
Het is niet dat je dat niet moet doen,alleen noem ik het geen reining.
En als een paard niet kan wisselen of stoppen dat moet je geen onderdeel starten waar dat in hoort te zitten.
Als je een echte reiner hebt dan leer je hem reinen hoe het moet.
Maar aangezien niemand hier een echte reiner heeft begin gewoon met de andere onderdelen als je je paard wil laten wennen aan shows.
Ik ben met alle paarden een half jaar na dat ze onder het zadel waren shows gaan rijden.Is allemaal niet zo spannend.En omdat ik het niet spannend vind vind mijn paard dat ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema sep 03, 2012 7:39 pm

Eigenlijk als je heel , heel goed lees en logisch en nuchter dit bekijkt

heeft RTO echt gelijk en duidelijk een goed punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitimema sep 03, 2012 9:42 pm

Om Sjaak te laten wennen ga ik straks eerst PWU rijden (ik start alleen DRHA, lekker dichtbij). Afhankelijk van hoe ie reageert rijd ik een proefje en ga weer naar huis.
Kost geen drol en je bootst toch enigszins een wedstrijd na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste wedstrijdje met Kimmy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijdje met Kimmy   Eerste wedstrijdje met Kimmy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste wedstrijdje met Kimmy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kimmy onder het zadel
» De eerste stappen
» eerste keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: