Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 zadel verzekeren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




zadel verzekeren Empty
BerichtOnderwerp: zadel verzekeren   zadel verzekeren Icon_minitimezo jul 29, 2012 11:30 pm

Blijkt dus dat mijn zadel ( dressuur ) niet verzekerd is als hij op de manege ligt. Bij sommige verzekeringen is dat wel het geval. Heeft iemand een idee bij welke verzekering ik terecht kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
CThisInvitation
Rookie
Rookie
CThisInvitation


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

zadel verzekeren Empty
BerichtOnderwerp: Re: zadel verzekeren   zadel verzekeren Icon_minitimema jul 30, 2012 8:08 am

Ik heb de mijne een aantal jaren geleden bij HippoZorg laten verzekeren. Lage premie, iets van 85 euro per jaar voor een zadel van net geen 3000 euro.
Voordeel van deze verzekering is dat de verzekerde waarde, dus uitkering bij diefstal elk jaar met 10% zakt, tot er altijd 50% blijft staan.
Veel verzekeringen laten de waarde elk jaar 10% aflopen tot op 0 en dan heb je dus niks meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zadel verzekeren Empty
BerichtOnderwerp: Re: zadel verzekeren   zadel verzekeren Icon_minitimema jul 30, 2012 10:01 am

Oké, dank je. Ik ga er achteraan.

Stom hè, sinds ik weet dat ik hem wil laten verzekeren ben ik bang dat hij gestolen wordt [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zadel verzekeren Empty
BerichtOnderwerp: Re: zadel verzekeren   zadel verzekeren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zadel verzekeren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zadel voor korte paarden
» Kimmy onder het zadel
» Een zadel laten maken?
» zadel laten maken 2
» waar jeugd zadel kopen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: TACK & EQUIPMENT-
Ga naar: