Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 zadel laten maken 2

Ga naar beneden 
AuteurBericht
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

zadel laten maken 2  Empty
BerichtOnderwerp: zadel laten maken 2    zadel laten maken 2  Icon_minitimezo jul 15, 2012 3:04 am

Of in ieder geval erbij aanwezig zijn als het gemaakt word tijdens een cattle work vakantie en het hier op een van onze paarden uitproberen tijdens een cattle drive.
Ik lever niet meer op afstand .
Hoe dat in zijn werk gaat leg ik graag uit aan belangstellenden (je paard inmeten)
We bieden die mogelijkheid in ons guest ranch programma en is dus een mogelijheid om tegen een redelijke prijs een vakantie met een customzadel maken te combineren

Dit najaar/winter komt er iemand voor de zadelmakers cursus en die ga ik helpen de volgende customzadelmaker in NL te worden, stap bij stap (die gaat dus ook de service verlenen)

Dus als er nog meer mensen zijn die de keuze in NL made custom zadels willen uitbreiden ..................

Verder maak ik alleen nog speciale zadels , zoals ik ze mooi vind !
die gewoon te koop zijn zoals ze zijn.(zie het inlaid beadwork eagle zadel) op de website.(maten zijn beschikbaar)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
zadel laten maken 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een zadel laten maken?
» Zelf rijkleding maken
» Ik ga een geweldige reis maken
» heo laten wennen aan de reins?
» zadel voor korte paarden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: TACK & EQUIPMENT-
Ga naar: