Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Training : spin

Ga naar beneden 
+6
Tsib
sontana
ShiningJac
ReiningTryOut
CThisInvitation
jo-quarter
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:30 pm

Interessante filmpjes heeft die man. Moet ik eens voor gaan zitten. Dank je.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 26, 2012 2:24 am

Dat vond ik ook . Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Germeration
Green As Grass
Green As Grass
Germeration


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 53

Karakter
Discipline:
I love...:

Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 20, 2012 7:50 am

Een andere vraag ? Waarom trapt mijn paard zichzelf op de voor voeten als hij sneller wil draaien in de spin ? Als hij het rustig doet dan doet hij dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 21, 2012 12:23 am

Dat is een kwestie van schouder vrijheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
ketho
Green As Grass
Green As Grass
ketho


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 33

Karakter
Discipline:
I love...:

Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 28, 2012 10:40 pm

jo-quarter schreef:
Mijn arabje was niet zo'n hero in het spinnen en had inderdaad problemen om zijn binnenachterbeen te laten staan. Maar ook de tegenstrijdige adviezen van de diverse trainers hebben ons geen goed gedaan.

Mijn Arabische ruin spint langs beide kanten (bij voorkeur) om zijn buitenbeen, ongeacht de zwaarte van de bodem. Onze spins zijn zeker niet snel of langdurig. Om hem op het juiste been te laten spinnen, wordt de spin eigenlijk ingezet door de achterhand iets meer naar binnen te vragen, terwijl de romp bijna recht is, en de hals is iets gebogen naar binnen. Het kan goed zijn dat ik het verkeerd uitleg, maar zulk gevoel geeft het. Body control is erg belangrijk! Dan doet hij enkele juiste pasjes. Ook de voorwaartse drang is zeer belangrijk maar die bepaalt voornamelijk of het paard de voorbenen voorlangs kruist in plaats van achterlangs.

Ook vindt hij het moeilijker om naar rechts te spinnen, dan naar links.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Training : spin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training : spin   Training : spin - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training : spin
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training, hoe doe jij dat? Speedcontrol

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: