Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eindelijk bewegend beeld ;-)

Ga naar beneden 
+7
sontana
jo-quarter
Admin
Mary
Tinnen
PridesRanch
Bandita
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 06, 2012 9:19 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Bandita op do mei 10, 2012 8:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
PridesRanch
Rookie
Rookie
PridesRanch


Aantal berichten : 79
Leeftijd : 41

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 06, 2012 11:38 pm

Leuk! En het blijft schetig hoe een veulen enorm zijn best moet doen om te blijven staan, en dat mama dan even uitgebreid zijn benen gaat wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinnen
Green As Grass
Green As Grass
Tinnen


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 37

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 12:40 am

Zo schattig Smile
Wat leuk dat je alles op film hebt! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Green As Grass
Green As Grass
Mary


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 59

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 1:16 am

Wat bijzonder dat je alles zo op film hebt. Echt prachtig om te zien. Het blijft toch altijd weer een klein wonder. En dan buiten... hoe goed dat mama 'm in de gaten houdt en maar blijft opletten op de andere paarden. Wat is ze ontzettend lief en bezorgd. Echt prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 5:05 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Vandaag ook weer buiten geweest. Maar het is een dondersteen hoor. Maar wel leuk. Wordt wat als die groter wordt Shocked Nee hoor gaat helemaal goed komen, maar af en toe mag ie van die horentjes tussen die oren hebben zitten en rode oogjes hahaha. Maar ik geniet echt van dit monster. In Ă©Ă©n woord geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 5:26 am

Lieve Bandita, ik heb hele mooie icons gemaakt voor nieuwe onderwerpen.
En dus ook voor onderwerpen met filmpjes...gebruik deze a.u.b.

En wat betreft de filmpjes, die kun je direct op het forum plaatsen zodat je ze direct kan kijken.
Ik zal wel weer ff een topic maken met uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 8:05 am

Wat heerlijk om naar te kijken .

Je mag op stal wel een rattenvanger hebben , over een paar weekjes zijn een paar rode kattekinders die vast ook erg goed muisjes en ratten gaan vangen op zoek naar een goed huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 07, 2012 8:34 pm

jo-quarter schreef:
Wat heerlijk om naar te kijken .

Je mag op stal wel een rattenvanger hebben , over een paar weekjes zijn een paar rode kattekinders die vast ook erg goed muisjes en ratten gaan vangen op zoek naar een goed huisje.

Ik zou best wel een kat(ten) erbij willen hebben, maar ik heb zeker 1 mens die dat niet zo ziet zitten, vindt katten leuk zolang ze van een ander zijn, en twee zwarte monsters die komen klagen bij mij die zullen gaan zeggen "die katten waren lekker maar de volgende graag een pakje LU crackers erbij". Dus zullen we maar niet gaan doen No
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 08, 2012 12:42 am

Goh het is soms ook in elk huis het zelfde wij willen wel een dierentuin maar die mannen he.Voor mij kan het ook niet gek genoeg.

Maar wat een lekker ding is Scotty. Ik vind het zo leuk dat hij het zelfde smoeltje heeft als mam [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] En wat een fijne mam is ze .

En zijn halster[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] wist niet dat ze die ook al hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 08, 2012 2:16 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Hier dat ie in de wei staat sinds vandaag. Hij is zo ondernemend en nieuwsgierig en echt nergens bang voor, dat ondanks dat Jan alles al goed had afgezet ik toch het Ă©Ă©n en ander heb aangepast. Morgen introduceer ik denk ik eerst Chenouk erbij en als dit "leed"is geleden doe ik Ranger erbij. Maar het is een portret hoor die Scotty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimewo mei 09, 2012 9:25 am

sontana schreef:
Goh het is soms ook in elk huis het zelfde wij willen wel een dierentuin maar die mannen he.Voor mij kan het ook niet gek genoeg.

Maar wat een lekker ding is Scotty. Ik vind het zo leuk dat hij het zelfde smoeltje heeft als mam [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] En wat een fijne mam is ze .

En zijn halster[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] wist niet dat ze die ook al hadden.



Zijn halstertjes meen van Harry Horse. En om de prijs kon ik het niet laten Euri 8,95 en is nog een lange tijd te verstellen dus die gaat ook nog eens mooi lang mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimewo mei 09, 2012 9:31 am

Bandita, graag even je topic editen en je icon plaatsen a.u.b.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedo mei 10, 2012 5:45 am

Admin schreef:
Bandita, graag even je topic editen en je icon plaatsen a.u.b.



Je weet hoe grijs ik ben, ik zou niet weten wat ik nu moet doen ! Vind ik het vorige forum dan toch een stuk makkelijker [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Topic editen en icoon plaatsen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedo mei 10, 2012 8:49 am

bandita, wat ontzettend leuk om dit allemaal te zien! En wat een bijzonder lieve moeder heeft hij. En mooi ook nog eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimeza mei 12, 2012 6:23 am

Heb ze vanmiddag samen gedaan in de wei. 4 dagen naast elkaar gelopen in de wei vond ik de tijd nu wel rijp. Voor alle twee tegelijk maar gekozen anders blijft, dacht ik zo, de andere zo heen en weer galopperen. En geen wanklank is er gevallen. Wel nieuwsgierig maar heel voorzichtig en Ma vindt dat er nog afstand bewaard moet worden. Scotty vindt Ranger heel interessant en Chenouk Scotty weer. Maar het gaat fantastisch. Alleen eten geven doe ik apart daar Ranger denkt dat alles voor Bassie is. En een ruin aan merriemuesli is wat overdreven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
tasja006
Rookie
Rookie
tasja006


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimeza mei 12, 2012 11:12 am

zo snoezig bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 13, 2012 3:59 am

Het heerschap is al weer 10 dagen. Met z'n allen samen in de wei gaat goed. Afgelopen nacht voor het eerst buiten geslapen en toen ik vanmorgen gelijk even keek had hij praatjes voor 10 dus weet ik waar hij de rest van de nachten door gaat brengen. Wordt ie een bikkel van en is gezond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 13, 2012 5:31 am

Knap veulen hoor. clap
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 13, 2012 5:56 am

Admin schreef:
Knap veulen hoor. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]



Ja ik ben eigenlijk wel dik tevreden zo. Denk wel ,en hoop ik natuurlijk ook, dat deze wel mooi gaat opdrogen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimezo mei 13, 2012 9:10 am

Had de familie van Sally natuurlijk ook helemaal uit zitten pluizen en kom ik de foto op internet tegen. Kijk eens naar de aftekening van The Dominator. Bijna identiek. Ook dat kleine beetje wit wat Scotty heeft aan ( de voorkant bekeken ) rechter voorbeen, en je heel goed kijkt naar de foto van zijn overgrootvader van moeders kant van de pa van Sally, die heeft dat ook. Geweldig vind ik dit. Dat na zoveel generaties dit helemaal terug is gekomen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimema mei 21, 2012 6:05 pm

Hopelijk heeft hij niet alleen dat wit georven want de rest mag er ook zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 22, 2012 5:13 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



En hij is al weer gegroeid hoor. Maar hij wordt nu echt leuk. In het begin vond ik het maar een draak maar hem maar even respect bij gebracht en hij daar toch eens even over te hebben nagedacht ! denk ik is hij zelfs lief geworden Wink Geen gesteiger meer gehad van dit heerschap en dreigen met zijn achterkant en 1x een schopje naar achteren en dan die hand voelen op je achterwerk, en dan geen aai......, heeft hem op andere gedachten gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 22, 2012 7:38 pm

Hihi , opvoeden doet niet alleen mams. Goed zo een denkend slim kind mmm

welke kant gaat ie op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 22, 2012 8:44 pm

Mooi dat het zo goed gaat in de kudde en zo hoort het natuurlijk ook .

Heel goed dat je vast begint met een stukje opvoeding , jong geleerd is oud gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitimedi mei 22, 2012 9:32 pm

sontana schreef:
Hihi , opvoeden doet niet alleen mams. Goed zo een denkend slim kind mmm

welke kant gaat ie op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]



Ik hoop de goeie Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eindelijk bewegend beeld ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bewegend beeld ;-)   Eindelijk bewegend beeld ;-) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eindelijk bewegend beeld ;-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» na 1,5 jaar eindelijk inrijden
» hehe eindelijk de bak weer droog

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: