Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 hehe eindelijk de bak weer droog

Ga naar beneden 
AuteurBericht
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitimedi jan 08, 2013 12:02 pm

Na al die regen is dan nu met de laatste droge dagen eindelijk de buitenbak hier weer droog genoeg om te rijden.

Nou hoop ik dat het een beetje droog blijft zo dat het land ook wat verder op droogt.

ik ben toch weer tot de conclusie gekomen dat ik meer een voorjaarmens ben dan een winterpersoontje

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: Re: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitimedi jan 08, 2013 6:29 pm

Dat is pech, het gaat weer vriezen:cry:
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: Re: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitimewo jan 09, 2013 2:25 am

Dat word dan paarden op schaatsen zetten Very Happy

Er ligt nog veel water op het land dus ik hoop dat we niet een te strenge vorst krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: Re: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitimewo jan 09, 2013 10:30 am

Bij ons ook veel water. Niet op het land gelukkig, behalve dan het eerste stuk waar alles tot modder getrapt is. Maar het plein op de manege ligt voor grote, te diepe plassen en de manegeeigenaar is niet altijd optijd met zand strooien. Dus hopelijk kunnen ze nog naar de wei gebracht worden. Dat is bij ons een wandelingetje van een minuut of 7. Of zoals ik het met Takoda wel eens doe, een autoritje van een minuutje. Dan neem ik haar mee langs de auto, raampje open, touwtje erdoor en draven maar. Zoooo braaf die meid van mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: Re: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitimedo jan 10, 2013 7:30 am

dat doen ze hier op de fiets Laughing met de auto heb ik nog niemand gezien die z'n paard naar het land brengt. Brave meid hoor dat ze zo meeloopt en wel zo makkelijk.

De stal staat hier midden in het weiland dus mij is een wandeling bespaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hehe eindelijk de bak weer droog Empty
BerichtOnderwerp: Re: hehe eindelijk de bak weer droog   hehe eindelijk de bak weer droog Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hehe eindelijk de bak weer droog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: