Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Even voorstellen!

Ga naar beneden 
+2
sontana
Cindeeh
6 plaatsers
AuteurBericht
Cindeeh
Green As Grass
Green As Grass
Cindeeh


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 3:48 am

Hallo!

Ik ben nieuw hier op dit forum, en moet mezelf nog even wegwijs maken in alles dus hulp van alle kanten is altijd gewaardeerd! Smile

Ik ben Cindy, kom uit Noord-Holland en ben 'pas' 18 jaar.
Ik heb een vriend, woon bij mijn vader, ouders zijn gescheiden en heb thuis een kat.
Heb geen eigen paard, maar verzorg een Welsh K bij mij in de buurt. Met hem doe ik licht dressuur en voornamelijk lekker buitenzijden en op de grond aan de slag.

Ik rijd sinds kort elke week 1 keer een lesje op Starnmeer bij Evelien! Vanavond om 8 uur is het weer zo ver haha. cowboy

Ik ben nog echt een leek wat betreft met western, maar het heeft mij altijd zo gefasineerd en nu ik zelf geld verdien kan ik zelf lessen betalen. Mijn vp is helaas niet geschikt voor zwaardere trainingen omdat hij diverse keren hoefbevangen is geweest dus om met hem western te rijden zit er niet in en hier in de omgeving is ook niet veel western achtigs te rijden, helaas..

Mijn droom is om volgend jaar een paar maanden in het jaar te werken op een ranch in Amerika dus ik wil me graag inlezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen van hoe of wat.

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! Very Happy

Groeten,
Cindy.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 8:01 am

Hoi Cindy,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] je wordt vanzelf wel weg wijs hoor.

En wat amerika betreft ga eens praten met HF als je sirieus ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 8:41 am

Ook welkom op het forum en aldoende leert men Wink Zowel je zelf wegwijs maken op het forum alswel met de paardensport.
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 9:47 am

ook welcome en doe je best , hier kan je als je wilt van alles opsteken waar je volgend jaar iets aan hebt.

En laat je niet ontmoedigen met wat er op Bokt nu weer gaande is met Dreamy ,we gaan hier ook weer een mauw aan passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 7:46 pm

Hallo Cindy,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bij Quarterhorses en veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindeeh
Green As Grass
Green As Grass
Cindeeh


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 30

Karakter
Discipline:
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimewo jul 04, 2012 9:10 pm

Bedankt iedereen. Smile

En HF: Ik laat me zeker niet uit het veld slaan, wat betreft dreamy(wat ik er van begrepen heb, ) is dat zij een fout visa had en er wat miscommunicatie was, verder ken ik het hele verhaal niet en wil daar ook verder niet over oordelen. :-)

Ik kijk erg uit om een weekje van dienst te kunnen zijn op een ranch en hoop dat jullie mij willen helpen naar de weg er naar toe! Very Happy

Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitimedo jul 05, 2012 7:14 am

Hallo en welkom bij Quarterhorses Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Terug even voorstellen
» even voorstellen
» hoi ff voorstellen
» Voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: