Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Terug even voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ank_88
Green As Grass
Green As Grass
Ank_88


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 35

Karakter
Discipline:
I love...:

Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 4:41 pm

Ook al ben ik nog maar net lid, ik kon nu toch niet niét mee overstappen eh Wink ?

Dus terug even korte voorstelling:
Ik ben Anke uit België. Maar momenteel verblijf ik voor 3 maanden in Lewis, Kansas, bij een zeer bekend lid van dit forum, HF.
Zelf ben ik nog niet zozeer thuis in de western wereld, want kom voornamelijk van de dressuur en jumping. Maar sinds ik hier in the States zit, heeft dat virus me ook helemaal te pakken! Ik hoop hier nog veel te mogen leren, en ik beloof dat ik zo snel mogelijk eens een verhaaltje op dit forum zal plaatsen! Er is immers al genoeg gebeurd om te vertellen Very Happy !!
Jammer genoeg heb ik zelf geen eigen paardje ofzo, maar wie weet komt dat er ooit wel eens van Surprised)...

In elk geval kijk ik ernaar uit om dit forum te leren kennen!

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 7:38 pm

Leuk dat je bij HF bent....moet dat ook nog steeds een keer doen!!
Heel veel plezier op Quarterhorses.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 8:35 pm

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 9:44 pm

Hoi Anke,

Zeker leuk dat je bij HF bent. Eigenlijk zou je wel vaker kunnen posten over wat je heb

mee gemaakt. Vinden we leuk om te lezen Wink En wie weet......
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 9:51 pm

Hoi Anke , we zijn razend nieuwschierig hier naar alles wat je meemaakt aan de andere kant van de oceaan . Dus als je even tijd hebt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug even voorstellen   Terug even voorstellen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: