Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ik ga een geweldige reis maken

Ga naar beneden 
+13
sonita
Bandita
Tsib
CThisInvitation
ShiningJac
Funnygirl
PridesRanch
foxy
jo-quarter
sontana
bicci
Admin
anya
17 plaatsers
AuteurBericht
anya
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 64

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 6:52 am

Ik vind dit wel een chit-en-chat onderwerp. Ik ga eindelijk die geweldige reis maken. In oktober vliegen we naar New Orleans, blijven daar een paar nachten en maken dan per auto een tocht door de Bajou, langs de Mississippi en dan terug naar New Orleans.

Daar vliegen we door naar Tucson Arizona. De eerste stop is de White Stallion Ranch. En daar ga ik eindelijk te paard door de woestijn. The Sonora Dessert. Er zijn ook lessen in team penning en working cowhorse en de rodeo doet de ranch aan. Daarna gaan we door naar Painted Dessert en Monument Valley en verblijven een nacht in Navaho-county. Via wat andere bezienswaardigheden gaan we dan naar Grand Ganyon blijven daar een paar dagen en dan na een krappe 3 weken weer naar huis.

Ik ga op reis en neem weinig mee. Ik ga terug naar huis met een koffer vol Very Happy

Enneh Conny wat een gave avatar heb je zo (ik mag nog geen pb sturen wegens te weinig posts).
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 7:06 am

Wat leuk joh!! Ik wens je veel plezier!

Citaat :
Enneh Conny wat een gave avatar heb je zo

Dank je!
Terug naar boven Ga naar beneden
bicci
Green As Grass
Green As Grass
bicci


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 92

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 7:07 am

jeemig, ik zou zeker weten heimwee krijgen hoor Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
anya
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 64

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 7:28 am

Ik krijg geen heimwee hoor. Ben gaat mee, mijn paarden zijn in goede handen van mijn vriendin Jeanette. De buurjongens komen bij mij logeren en zorgen voor Muts de kat. En drie weken vliegen voorbij, zeker omdat dit de reis is die we altijd al wilden maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 8:08 am

Wauw zo te horen een droomreis voor jullie. Ga je een soort dagboek of verslag voor de forumlezers maken. Het zou zeker weten met open armen ontvangen worden study

Jullie in elk geval dan een hele mooie vakantie dan toegewenst
Terug naar boven Ga naar beneden
anya
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 64

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 8:10 am

Zou moeten kunnen, ik heb begrepen dat alle hotels free wifi hebben en ik neem mijn galaxy tab mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 8:22 am

Dat klinkt super en als we dan ook nog dat reisverslag van je krijgen , kunnen we allemaal een beetje meegenieten ( of stinkend jaloers worden).
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 05, 2012 8:23 pm

clown als je toch weinig meeneemt op he heen reis is er dan nog plek voor mij in de koffer:lol!:



Geweldig zo'n vakantie geniet er maar goed van en met een reisverslag kun je nog jaren thuis na genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
PridesRanch
Rookie
Rookie
PridesRanch


Aantal berichten : 79
Leeftijd : 41

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 12:15 am

Wow! Gefeliciteerd. Daar moet je echt tot in je tenen van gaan genieten denk ik zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Funnygirl
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 12:59 am

Klinkt als een geweldige reis die jullie gaan maken. En volgens mij hebben jullie het thuis ook goed geregeld. Geniet van jullie vakantie al duurt het nog even.
Terug naar boven Ga naar beneden
anya
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 64

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 2:39 am

@Foxy. Heen wel, terug is er geen plek. Want ik ga van alles kopen daar natuurlijk. En ik gok dat de US Custom het geen goed plan vindt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:19 am

Wat een gewéldig vooruitzicht zeg! Ik zou het ook wel leuk vinden om het reisverslag te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
CThisInvitation
Rookie
Rookie
CThisInvitation


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 5:38 am

Klinkt HEEL erg gaaf Anya!! En dan duurt het nog lang tot oktober he Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 7:03 pm

Wat een gave reis, ik benne nie stikjaloers, geniet alvast van de voorbereidingen en daarna van de reis en ja we willen wel op de hoogte gehouden worden hoor over die reis...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 06, 2012 9:11 pm

Leuk hoor, geniet ervan. En de verhalen komen vanzelf. Zoiets kan je toch niet voor je laten Wink Question
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimema mei 07, 2012 2:44 am

Super vooruitzicht!

Wel krap in 3 weken, die vliegen om.

Wil ook graag nog eens naar de deep south, maar heb mijn hart verloren aan het zuiwesten.

Dus bij de eerste beste kans ga ik toch weer daarheen.

Twee paar sokken en onderbroeken meenemen, meteen de Walmart induiken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rockymountainhigh
Green As Grass
Green As Grass
rockymountainhigh


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimema mei 07, 2012 8:43 am

Wauwieee!! Een deel van je reis hebben wij ook gedaan. Echt een super ervaring. En inderdaad travel light, daar heb je te veel mooie dingen om niet mee te nemen. Ik ben in ieder geval al helemaal jaloers, zou er zo weer naar toe gaan. Heel veel plezier alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
moosvv
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 5
Leeftijd : 60

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimeza mei 12, 2012 12:52 am

Geweldig, geniet van je reis.
Terug naar boven Ga naar beneden
suus
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 3
Leeftijd : 44

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo mei 20, 2012 1:33 am

heel gaaf anya, en wat super dat je dit blijkbara lichamelijk ook weer aankan!
Terug naar boven Ga naar beneden
tasja006
Rookie
Rookie
tasja006


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitimezo jun 24, 2012 9:38 am

ah zo super geniet van de reis en laat ons erna meegenieten met wat foto's en uitleg he
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ga een geweldige reis maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga een geweldige reis maken   Ik ga een geweldige reis maken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga een geweldige reis maken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zelf rijkleding maken
» Een zadel laten maken?
» zadel laten maken 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: