Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Cattle Practice

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
ColdStab
Green As Grass
Green As Grass
ColdStab


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 53

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimewo jun 26, 2013 10:12 pm

Met een hele zware nadruk op 'Practice' ofwel oefening want er gaat ontiegelijk veel fout. Maar je zult toch ergens moeten beginnen niet waar?


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door ColdStab op ma sep 02, 2013 10:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimedo jun 27, 2013 5:42 am

Ja, das nog lang niet makkelijk zo'n koetje sturen!
Alles gaat om positie, positie en positie, en wat ik in het filmpje een beetje mis, rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimedo jun 27, 2013 9:32 pm

Toch ben je al een stuk verder dan je was. Blijft moeilijk om op tijd je paard te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimevr jun 28, 2013 3:39 am

Laat Coldstab maar schuiven, die komt er wel. Die gaat met sprongen vooruit op het moment samen met die Tank. En al doende leert men.
Terug naar boven Ga naar beneden
ColdStab
Green As Grass
Green As Grass
ColdStab


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 53

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimevr jun 28, 2013 12:31 pm

Zeker waar Sonita! Je ziet me in deze clip ook regelmatig ´afhaken´. Da´s niet omdat ik ineens geen zin meer heb maar omdat Ab me ´van de koe afroept.´ :-)

`Ja stop maar weer! Je wilt weer veel te snel.´ STOP! niet achter die koe aan jagen.´ en ´HO MAAR! Je zit je paard in de weg!.´ Zijn termen die mij wel bekend zijn. Soms ben ik nog geen drie meter weg of ik mag alweer afhaken. Zelfkennis is een goede eigenschap en ik weet dat ik, als het om koeien gaat, nog net iets teveel reageer zoals een ´hond op de bal.´ Maar er zat schot in t.o.v. het seizoen ervoor en je moet toch ergens beginnen nietwaar? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitimeza jun 29, 2013 9:02 pm


Leuk !
Ik ga in juli misschien op Black Belly Scheeps werken.
Ha eigenlijk weet ik niet wat er gaat gebeuren . Wat ik wel weet is dat ik een week
op training ga . Later meer daarover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cattle Practice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cattle Practice    Cattle Practice  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cattle Practice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: