Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 onbekent voer ( niet voor mij)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kamphuis
Green As Grass
Green As Grass
kamphuis


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 60

Karakter
Discipline:
I love...:

onbekent voer ( niet voor mij) Empty
BerichtOnderwerp: onbekent voer ( niet voor mij)   onbekent voer ( niet voor mij) Icon_minitimedo mei 23, 2013 2:38 am

Hallo allemaal, ik wil jullie even vertellen wat voor een voer ik gebruik. Het is relatief onbekent, en het lijkt duur in aanschaf. Maar ik voer in de winter maar een kilo en nu krijgt ze een pond per dag. Aangevuld met ruim wat luzerne. Het is van Hugho, je hebt er kruidenbrok en westernmix van. Ook voor de qaurters kun je gewoon kruidenbrok gebruiken. Het is geheel natuurlijk, er zitten geen enkele ballaststoffen in. 100% plantaardig. Kijk maar eens op de site van Hugho, als je er wat meer van wil weten. Daar staan ook de verkoopadressen op. Groetjes!!!!! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

onbekent voer ( niet voor mij) Empty
BerichtOnderwerp: Marstall   onbekent voer ( niet voor mij) Icon_minitimevr jun 28, 2013 2:57 am

Ben begonnen met Pavo maar die werd mij veel te duur en vond dat de samenstelling, op het oog veranderde, ben ik toen over gegaan naar Havens Coolmix. en zo'n ruim 4 jaar gevoerd. Daar deden twee van mijn paarden het prima op maar de derde die toen kwam aanwaaien die werd er te dik van en haalde er niet genoeg energie uit.
Aangezien ik al jaren, als de R in de maand zit, Marstall Sinfonie kruidenmuesli voerde, 2 (drinkbekers) per dag per paard als ze op stal komen, ben ik een zak Marstall Western Structuur Muesli eens gaan proberen, zeker voor Chenouk. Gewéldig. Dit voer is afgestemd voor o.a ook Quarters. Krijgt dus ook minder maar haalt/krijgt daar al haar energie uit en dus ook niks te dik meer. Voer het nu twee jaar met volle tevredenheid.
Toen Sally drachtig was kreeg die van mij de Marstall Zuchtmuesli en toen Scotty werd geboren en óók wel eens vastvoer wilde gaan proberen had ik die staan op de Veulenmuesli van Marstall. Nu zit ie op de Pavo Podo®Grow, Stap 3 gemixed met een klein bekertje Westernmuesli. Ben nu net zo duur uit met de Marstall als met de Havens. Ze doen het er echt prima op maar krijgen er minder van.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
onbekent voer ( niet voor mij)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: