Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 1e wedstrijd Working Equitation succes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
elcid
Rookie
Rookie
elcid


Aantal berichten : 69
Leeftijd : 63

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:54 pm

De 1e ( oefen) wedstrijd van de WEH van 30 maart jl. bij Manege de Spreng in Laag Soeren is een groot succes geworden. Niet alleen was het aantal deelnemers boven verwachting, 26 deelnemers met ca. 55 starts in de WE1 ( instapniveau), WE2 ( beginners) en WE3 ( gevorderden) de dag verliep ook soepel en was erg gezellig. Er werd gestart in de dressuur, stijltrail en speedtrail ( alleen WE3).
Het was mooi om te zien hoeveel verschillende rassen en rijstijlen er aanwezig waren, niet allen de klassieke rijstijlen, maar ook de western stijl was ruimschoots vertegenwoordigd. Er liepen Lusitano's , PRE, Paints, Quarters, diverse ponyrassen en kruisingen en een Tennessee Walker mee.
Omdat het een oefenwedstrijd betrof waren er geen "grote" prijzen te behalen, maar wel de eer [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] en werden foutjes wat makkelijker door de vingers gezien; iedereen kreeg de kans om alle onderdelen mee te rijden waarvoor was ingeschreven ook bij een evt. diskwalificatie in 1 onderdeel.
Een zeer leerzame dag voor paarden, ruiters, vrijwilligers en de organisatie van de WEH. Ondanks dat er de beschikking was over 2 rijhallen en een warme kantine was het voor de jury, schrijvers en ruiters en paarden een koude aangelegenheid. Maar wel voor herhaling vatbaar: 8/9 juni is de 1e officiele wedstrijd van de WEH met een internationaal tintje.

Voor een (foto) impressie: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimewo apr 03, 2013 9:01 pm

Ik had de foto's al bekeken.
Ziet er allemaal goed uit, en wat een succes met meteen zoveel deelnemers!
Ik miste alleen wel foto's van Spot en Ultramar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
elcid
Rookie
Rookie
elcid


Aantal berichten : 69
Leeftijd : 63

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimewo apr 03, 2013 9:31 pm

Die zijn er wel hoor, door alle 3 de fotografen, maar niet echt veel omdat wij in de laatste categorie ( WE3) reden en toen begon het al vrij donker te worden.
De 2e foto op Bokt is Ultramar, van Ivonka zitten we ook bij de laatste foto's en bij Nicolien op het einde Ultramar ( Spot en ik zijn blijkbaar niet interessant genoeg.........Crying or Very sad..)
Van de speedtrail zijn geen foto's en onze dressuur proeven ook niet. Maar we verwachten nog foto's van een van de vrijwilligers die de hele dag aanwezig was en foto's heeft gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimewo apr 03, 2013 10:06 pm

Dan heb ik in de snelheid Ultramar over het hoofd gezien Embarassed
Maar ik was naruurlijk op zoek naar Spot!
Hopelijk heeft zij nog foto's van jullie gemaakt.
Jammer dat het voor mij zover weg is, en het zo druk heb.
Het lijkt me erg leuk om met Joe te doen.
Maar Joe gaat met pensioen inmiddels, en mag nog een veulen krijgen, en voor de rest pretpaard zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
elcid
Rookie
Rookie
elcid


Aantal berichten : 69
Leeftijd : 63

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimewo apr 03, 2013 11:00 pm

Het is echt vreselijk leuk om te doen, misschien met een ander? Joe wordt nu al weer 16, toch. Zij en Cid zouden nu even oud zijn geweest.
Ik denk dat ook voor een ouder paard het een hele leuke sport is.

In het weekend van 20/21 april trainen we weer in Dalen ( Drente) bij Bruno da Silva en het is de bedoeling om op termijn toch wel meer wedstrijden door heel Nederland te gaan organiseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimedo apr 04, 2013 12:38 am

Joe is een jaar ouder.
Dus als het veulen er af is al weer 18!
Dat zou erg leuk zijn, ik zit hier wel erg uit de richting van de meeste wedstrijden Rolling Eyes
Dalen is niet zo ver weg, als ik kan kom ik kijken!
De jonkies moeten allemaal de reining in, en Sonita word ook gedekt, en het is niks voor haar.
Wie weet ontpopt Rose( dochter van Charming) zich tot een allrouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitimema apr 08, 2013 5:36 am

Foto's zijn top hoor. Wat leuk dat er op 1 (oefen)wedstrijd zoveel verschillende optuigingen zijn, barok, western, engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1e wedstrijd Working Equitation succes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e wedstrijd Working Equitation succes   1e wedstrijd Working Equitation succes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e wedstrijd Working Equitation succes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NL & BE Succes in Polen
» Onderlinge wedstrijd, wel tevreden!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: