Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 nieuw lid

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
manuela.j
Green As Grass
Green As Grass
manuela.j


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimewo jan 16, 2013 2:49 am

hey hallo,
ik ben manuela en ben woonachtig in zuid-limburg.
we hebben het geluk dat we de paardjes aan huis hebben staan.
een open/inloopstal met paddock en een klein weitje.
we hebben een quarter palomino merrie van 2011 ze wordt in april 2 jaar. en een shetlander die ook in april 2 wordt. hij is appaloosa een zwarte met een witte kont.
ben nog niet helemaal thuis in de westerntak. wou al begonnen zijn me lessen maar dat is helaas weer opgeschoven ivm de geboorte van m'n dochtertje afgelopen mei. en hoop binnenkort e kunnen beginnen. heb altijd engels gereden.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimewo jan 16, 2013 8:34 pm

Hoi Manuela,

Welkom hier. Ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen in de westernwereld Wink Altijd handig met zo'n knappe palomino . Bij/ met wie ga je lessen . En waarom ben je overgestapt? Ga je paardje weg brengen om te beleren ?

Mmmm je handen vol zo te lezen. Jong paard, jonge shetlander.En je dochter.Ik heb zelf 2 meiden en een shetlander (deels moeten opvoeden/beleren) en een jonge solid paint idm.

Leuk weer nieuwbloed hier Laughing het is best stil . Maar genoeg te lezen en vragen staat vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimewo jan 16, 2013 9:49 pm

Hoi Manuela

,[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bij Quarterhorses en veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
manuela.j
Green As Grass
Green As Grass
manuela.j


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimedo jan 17, 2013 2:25 am

hey ja er is hier niet veel bezoek merk ik al hihi,

ja ik had vroeger altijd arabische volbloeden. maar toen ik zwanger was van m'n zoontje heb ik toch maar besloten om met ze te stoppen m'n vriend vondt het maar niks die kleine tempamentvolle stres bouwers. dus toen eens gaan kijken voor iets anders en op een gegeven moment toch voor de quarter gekozen/gevallen braaf en rustig karakter maar ze lopen wel goed door.
ik had een aantal jaren terug al eens een paar westernlessen gevolgt een paar keer bij hagenbeck en een paar bij toen nog pauls westernstables. en tot de conclusie met de koeien is niks voor mij eens een keer leuk maar verder nee dankje. het gaat mij toch meer de trail/pleasure reinig. dus dat wordt wel veel oefenen. ben er nog niet over uit waar ik nu precies ga lessen het moet ook een beetje een klik geven. laatst had ik van iemand gehoord dat ze op de manege daalderhof te oirsbeek ook westernlessen zouden geven. dus daar wil ik eens aan gaan.

enja het is indd wel druk met twee jonge paardjes. m'n zoontje is twee en dochtertje nu 8 maanden. maar gelukkig zijn ze allemaal tevreden haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimedo jan 17, 2013 6:53 am

Hallo Manuela en welkom bij Quarterhorses!

Het is idd stil, ik denk dat de meeste mensen op FB zitten?!
Terug naar boven Ga naar beneden
manuela.j
Green As Grass
Green As Grass
manuela.j


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimevr jan 18, 2013 5:12 am

is er op fb ook een site dan?
wel jammer had gehoopt dat ik hier misschien mensen uit het zuiden zou leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitimezo feb 10, 2013 8:41 am

welkom op het forum.
Ik zit iets te hoog voor je :-) ik zit in noord holland.
maar het internet maakt de wereld klein Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw lid   nieuw lid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuw lid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: