Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 stom verbaast

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

stom verbaast Empty
BerichtOnderwerp: stom verbaast   stom verbaast Icon_minitimezo nov 04, 2012 7:17 am

Gister was ik stom verbaast.

Info vooraf, manga is momenteel beetje narrig. Bokken , niet gemeen maar ff laten weten dat ze het ff niet heeft. Meestal voor het rijden longeren we der ff, en dan bokt hupt springt enz enz ze lekker, en dan laten we der ook ff gaan zodat ze der energie kwijt kan. Hierna hebben we met rijden * meestal* nergens last meer van.

Dus ik gister zelfde doen, daarna lekker rijden. Beetje draven, stoppen, wenden enz. Ging super. Na 20 min rijden vond ik het wel welletjes, ze voelde warm aan.

Denk lekker uitstappen met der, nog ff wat wenden, en ze begon goede inzet te geven voor spins. Uitvoerig beloond. Ik vroeg er niet om, maar was ontzettend trots op der. Links om nog een keer, deze keer wel gevraagd, en weer netjes. Ik trots.

Staat ze stil, gaat ze zo liggen!!! met mij er op. Heel rustig door der voor benen en achter benen, kon aan de zijkant zo afstappen. Zeg nog rustig : muts we zitten niet in het circus! Geprobeert der weer overeind te krijgen daar had ze eerst niet zo zin in.

Toch doorgezet wand na de opmerking, kwam toch wel de schrik. Vond dat ze in eens snel begon te adumen, denk dis niet goed!!! Stond net 1 bij de bakrand en zag alles gebeuren en heeft de zweetdeken voor me gepakt zodat ik snel af kon zadelen en stappen met der. Ik kon wel eitje koken op der rug! Zo veel damp kwam er af.

na nog eens 10 min gestapt te hebben was ze weer op adum, heb nog ff gestaan met der, denk ff kijken of ze weer wil liggen, maar nee hoor. Daarna eerst op stal gezet, alles opgeruimd en haar contineu in de gaten houden maar alles leek normaal. Na half uurtje dekens verwisselt, appeltje gegeven en mevrouw was der zelf weer.

Denk wat dit nu weer is!!

ogen waren niet groter, ook geen overdreven grote neus gaten, of heel erg roze/nat, alleen snel adumen.

Nu had ik gister voor de 1e keer me nieuwe pad op. Een wolle dikke pad. Misschien was dat iets te warm? Is een normale pad die heel veel gebruiken, dus lijkt me?? in orde.

echt mega dik zit ze nog niet in der vacht, niet te min! gaan we der scheren van de week, misschien dat het dan wat beter word, wand dis niet leuk meer.

hebben jullie ooit zo iets mee gemaakt? en wat was de oorzaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

stom verbaast Empty
BerichtOnderwerp: Re: stom verbaast   stom verbaast Icon_minitimezo nov 04, 2012 8:54 pm

Heb je haar temperatuur op genomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

stom verbaast Empty
BerichtOnderwerp: Re: stom verbaast   stom verbaast Icon_minitimevr nov 09, 2012 10:38 pm

sorry lees het nu pas. Nee dat heb ik uit verbazing idd niet gedaan. We denken dat ze last van der rug heeft, en ze word met uitzondering van vandaag dus voorlopig niet gereden ( me 8 jarige bijrijdster heeft vandaag een vaardigheids proefje van 5 min ). Ben aan het longeren, met dubbele lijnen, en balkjes. Veel thempo wisselingen en hoop dat het beter word. Ook halen we koeling gel. Als we over een week geen verbetering zien, ga ik een fisiotherapeut vragen manga na te kijken. Ik hoop dat het allaal mee valt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





stom verbaast Empty
BerichtOnderwerp: Re: stom verbaast   stom verbaast Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
stom verbaast
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: