Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ahum... tsja

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimedi okt 09, 2012 5:50 am

Tsja... ik moet zeggen, het heeft er wel eens beter uit gezien. Was opendag op de manege, en de eigenaresse zou een show rijden: western/dresuur. Maar de western ruiter had een ander evenement ook staan, en redde het niet op.

Een week van te voren kwam ze dus bij mij, en een andere staller, of wij niet een show in elkaar konden zetten. jajaaaa in een week?? Afijn we hebben 1x samen gereden, de paarden waren beiden mutserig en lagen elkaar ook niet.

De dag zelf, was voor mij een gehaast, dus gehaast op het paard gestapt ( ook niet goed ik weet) manga vond de fries niet aardig, het publiek niet leuk en had er geen zin in. ( okey laatste had ik ook, ik had echt zo iets van.... wat doe ik hier??????)

dus bij deze, ik durf het aan, de foto's dat ik voor L*L stond.

1 ding weet ik wel, ik doe dit nooooooooooit meer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
inrijden, dat ging nog


[img][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

[img][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
draaien ( uitleg begin spin) doe het lekker zelf


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik heb geen zin, en dat laat ik zien ook, kom lekker niet naar benee, hobbel jij maar een end weg


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
achteruit, nee jo, weigeren


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik mag die fries niet,


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
o kijk stil staan, das al meer mijn ding.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

dit maakte me dag weer goed, me zoon op manga:lol: en hij vond het super leuk.

o bij het uitrijden in de andere bak, liep mevrouw in eens dus super mooi, na gevelijk en over der rug. Flauw he!



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

en iets heel anders, de dag afgesloten met een vuur show. ( ja dat ben ik )
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimewo okt 10, 2012 11:44 pm

En wij vinden het vreemd dat we vaak niet serieus worden genomen??
Terug naar boven Ga naar beneden
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimezo okt 14, 2012 8:49 am

Nouw daar heb ik geen last van, ik word in algemeen al niet serieus genomen:D

We hebben ontzettend veel western ervaring op stal hoor. Regelmatig zijn er western clinic's georgianseerd door diverse trainers. Zo is de manege hoefsmid ook een western ruiter en leraar, die ook regelmatig gebruik maakt van de bak met zijn leerlingen. 1 van de nieuwe juffen is ook western ruiter en lerares. Half jaar geleden hadden ze nog een buitenlander een weekend ingehuurt die wedstrijd ruiters les gaf, en er zijn nog wat clinic's geweest. Ook rijden de eigenaresse van stal en die lerares een pas de luxe. Niemand kon verwachten dat we binnen 1 week een show in elkaar zette, en perfect reden. Dat hadden ze ook er bij verteld. Dus.... Ik vond alleen zelf niet leuk om te doen, en dat + hoop publiek was te merken bij manga. Ze reed gewoon weg niet zoals ze normaal deed. In de oude bak, na de show liep ze weer super mooi. Ag me meissie en ik doen het voor ons plezier en ontspanning. 18 nov rijden we een clinic trail: wel beginners he:D, we beginnen bij het begin.


Laatst aangepast door mangie op zo okt 14, 2012 8:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimezo okt 14, 2012 8:24 pm

Jammer dat het niet goed ging.

Inderdaad op deze manier is het niet zo'n beste reclame voor het westernrijden. maar dapper dat jullie het wel geprobeert hebben.

Ik kan me nog wel een paar open dagen voor de geest halen op de engelse manege waar ik ooit gereden heb , ook daar ging het regelmatig knap mis met wat er door de manegeruiters ingestudeerd was en inderdaad met publiek zijn die paarden toch altijd net ff anders dan normaal in de les.

Je vuurshow ziet er spectaculair uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimema okt 15, 2012 5:59 am

O onze open dag was ook geen spectakel, alles behalve. Mennen was gewoon iemand van de manege, met shetje, en sulkie, die wat rond hobbelde. Voltege was op een manege paard, dekentje er op, wat meisjes van de manege, en hoppa. Paarde voetbal was ook gewoon bij elkaar geraapte kliek dames. Kortom geen hoog staande open dag, was voorgaande jaren wel anders. Maar dit was ook snel georganiseerd. Jammer, vorrig jaar was gewoon goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimema okt 15, 2012 6:46 am

Als er dan geen tijd is om een open dag goed te organiseren , kan je het beter laten.

Maar als je ruim van te voren begint met oefenen kan je juist met ruiters van de manege laten zien wat men allemaal geleerd heeft .
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimema okt 15, 2012 7:20 am

Idd beter laten als half doen. Hopelijk wat van geleerd. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitimedi jan 08, 2013 11:45 am

Ach jullie zijn allemaal weer een ervaring rijker.

Van je fouten kun je leren.......leren kan zorgen voor ervaring........mensen met ervaring? Die hebben ook hun portie fouten gemaakt hoor.

Gewoon lekker genieten van de volgende opendag en de lessen van de vorige meenemen in de organisatie vooraf.

succes

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ahum... tsja Empty
BerichtOnderwerp: Re: ahum... tsja   ahum... tsja Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ahum... tsja
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: