Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hi There!

Ga naar beneden 
+2
Admin
Bluebell
6 plaatsers
AuteurBericht
Bluebell
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 6
Leeftijd : 48

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Hi There!   Hi There! Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:16 pm

Ik ben al even niet meer actief geweest ivm het omschakelen van het oude naar dit nieuwe forum.
Het is nog even wennen dus ik zal me nog maar een keer voorstellen.
Chantal Maes uit Genk ( Bluebell ) getrouwd met Dave en mama van Shannen Very Happy
Voorheen hadden we 4 paarden wat ontzetten veel werk was ( en handenvol geld Embarassed )
Nu ingekrompen en nog een kwartje in de achtertuin staan Cee is for Cookie ( laatste dochter van Bell )
Boogies blue Bell mijn eerste quarter gekocht toen ze 2,5 was en mijn eerste stapjes gezet in de western wereld
Bell was mijn droompaardje en ik kon er alles mee, ze is nu verhuisd en heeft het super getroffen bij een meisje die een bomproof paard zocht om van te kunnen leren.
Mac onze ruin hebben we helaas dit jaar moeten laten inslapen we hebben hem kapot gekocht en hij heeft zijn laatste jaren met onze dames in de wei mogen genieten.
Haidas Dolly Dalton ons eerste eigen gefokte veulentje heeft inmiddels ook een nieuw baasje gevonden.
Dus enkel nog Cookie mijn witte draak is overgebleven en momenteel ben ik bezig veel grondwerk en af en toe erop te kruipen Cool
Cookie heeft al ruime ervaring met halterwedstrijden en we willen later als we groot zijn de reining kant opgaan cowboy
Verder hebben we nog 3 honden, een 10 jaar oude Border collie Timber onze Aussie en Lola een engelse bull dog dame funny
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:27 pm

Hallo Chantal, leuk je weer online te zien!
Veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:48 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] terug
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimema okt 01, 2012 2:43 am

Hoi [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] . Lekker weer terug. Zo te lezen heb je een bewogen tijd achter de rug. Maar je heb er ook vrede mee. Goed. Cookie ken ik nog wel van de smurfen foto [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Heb je foto's van hoe ze nu is ?
Terug naar boven Ga naar beneden
CThisInvitation
Rookie
Rookie
CThisInvitation


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimema okt 01, 2012 8:21 am

Hoi Chantal cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimema okt 01, 2012 8:11 pm

Hoi Chantal , fijn dat je er weer bent .

Wat een veranderingen allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 6
Leeftijd : 48

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimewo okt 10, 2012 6:49 pm

Thanx voor alle leuke reacties!

Cook doet het geweldig en af en toe kruip ik er even op ;-)

Volgend jaar als ze 3,5 is gaan we dan echt beginnen en daar verheug ik me nu al op!!!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimewo okt 10, 2012 11:38 pm

Wat een lekker ding is Cookie geworden zeg. Ik heb ook even gekeken bij je andere foto's . Ik vind haar wel leuk .

Is ze cremello of toch echt wit ? Ze toont niet wit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 6
Leeftijd : 48

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimezo okt 21, 2012 9:11 am

Cookie is Perlino ;-) direct na haar geboorte hebben we haar laten testen.

Ze is roomkleurig en heeft lichtblauwe ogen.

Je moet ervan houden veel mensen vinden het een verschrikkelijke kleur maar haar bouw en vooral karakter maken dat meer dan goed :-) Ze is echt super cool en mega braaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitimezo okt 21, 2012 9:15 am

Ik vind haar geweldig leuk. ik hou niet van echt wit maar perlino , cremlo en smokey kleuren vind ik leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hi There! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi There!   Hi There! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi There!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: