Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ruim 1 jaar

Ga naar beneden 
+3
sonita
sontana
Tsib
7 plaatsers
AuteurBericht
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 4:16 am

13 maanden is Cody nu in mijn bezit, hij is enorm gegroeit ten opzichte toen hij bij mij kwam de meesten kennen die foto nog wel maar even voor het geheugen nogmaals

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Nu is hij bijna net zo hoog als Tsib en is bijna klaar om van de winter/voorjaar ingereden te worden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Cody is nu 2 jaar en 3 maanden oud
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 4:25 am

Het is dat je er bij schrijft dat het Cody is . Wat een lekker ding is dat geworden zeg [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Gefeliciteerd . Leuk om dit te zien . Op naar de volgende mijlpaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 5:31 am

Ziet er mooi en gezond uit Tsib. Hopelijk gaan jullie een boel leuke dingen doen samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 5:38 am

Het halster die Cody op de eerste foto om heeft was nog veelste groot deze past hem nu niet meer daaraan kan ik merken dat hij goed gegroeit is de laatste maanden, ook het verschil in hoogte met Tsib wordt steeds kleiner ik denk dat hij hoger gaat worden als Tsib maar goed Tsib is een kleine reinertje van ik schat 1.48 m hoog.

Gelukkig is het nog goed gekomen met Cody het zag er toen naar uit dat het door zijn ondervoeding en wormen niet meer goed zou komen zelfs de arts had er een zwaar hoofd in.. maar nu ben ik erg blij dat ik hem toen toch meegenomen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 9:21 am

Och, wat zag ie er uit Shocked

Hij ziet er nu mooi uit!

Waar heb je hem toen eigenlijk vandaan gehaald?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 7:27 pm

sonita schreef:
Och, wat zag ie er uit Shocked

Hij ziet er nu mooi uit!

Waar heb je hem toen eigenlijk vandaan gehaald?

Hij stond een eind verder waar ik sta bij een stal waar ze meerdere paarden hebben daar is hij ook geboren ze staan daar allemaal in 1 wei, 24 uur per dag en werden weinig bijgevoerd, Cody kreeg geen kans om als ze wat hooi kregen te eten hij werd telkens door de andere paarden weggejaagd, gras is er ook weinig door te veel paarden op 1 wei, de eigenaar deed hem weg, had hij misschien een week langer nog daar gestaan zou hij het zeker niet gered hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 03, 2012 10:07 pm

Tjonge, wat een idioten confused [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik ben in elk geval blij dat je het hebt aangedurft!![Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Zo heb ik sonita ook gekocht, die was 18 maanden,en zag er nog niet eens uit als een jaarling.

Iedereen verklaarde me voor gek.

Achteraf heb ik er nog de bibbers van, het had net zo goed helemaal fout kunnen gaan.

Maar ik ben zooo blij met haar, en blij dat ik het gedaan heb!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimezo aug 05, 2012 12:13 am

Sonita, ja ik ben ook heel blij dat ik het toen gedaan heb, Cody is me zo dankbaar iedere keer als hij me ziet rent hij zowat op me af om even een knuffel te komen halen, hij heeft zo veel vertrouwen in mij terwijl hij best wel erg eenkennig is en ik wel voorzichtig met hem moet omgaan omdat hij heel snel angstig is, maar ook dat gaat steeds beter nu hij ouder wordt, gelukkig heeft hij een grote stoere en vooral rustig voorbeeld aan Tsib.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimema aug 06, 2012 8:23 am

Zo, die is lekker opgeknapt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara_Kimmy
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 28
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimewo aug 15, 2012 10:23 pm

Wow wat opgeknapt!!! Ziet er mooi uit!! Goed gegroeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
CThisInvitation
Rookie
Rookie
CThisInvitation


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimevr aug 17, 2012 6:07 am

Fantastisch om te zien hoe hij is opgeknapt zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
tasja006
Rookie
Rookie
tasja006


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 39

Karakter
Discipline:
I love...:

ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitimeza maa 09, 2013 11:16 am

hoe oud was hij op de eerste foto?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ruim 1 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ruim 1 jaar   ruim 1 jaar Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ruim 1 jaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» na 1,5 jaar eindelijk inrijden
» filmpje Takoda, nu bijna 3 jaar
» Niet zo leuk begin van mijn nieuwe jaar.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: