Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 waar zijn mijn oude gegevens gebleven??

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
annemariebodde
Green As Grass
Green As Grass
annemariebodde


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 51

Karakter
Discipline:
I love...:

waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitimeza apr 28, 2012 2:34 am

Ik heb mij nu opnieuw geregistreerd op deze nieuwe site, alleen ben ik mijn oude gegevens kwijt.

Regelmatig heb ik berichten geschreven en had mijn postvakje nog gevuld staan met berichtjes die ik nog even wilde bewaren... Wie kan mij even helpen hiermee? Ook mijn profielfoto is weg.

Thx alvast
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitimeza apr 28, 2012 6:29 am

Dat vroeg ik mij ook al af. Tijden bezig geweest met verhalen schrijven, was geloof ik wel /e/en van de weinigen onder kop Paardenverhalen, filmpjes van training nieuwe aanwinst, etc. Ik heb ze allemaal nog wel hoor daar niet van maar is misschien voor de nieuwe onder ons die eens gaan scharrelen leuk om van anderen foto's/filmpjes te bekijken en levenservaringverhalen met paarden van anderen eens te lezen Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitimeza apr 28, 2012 6:38 am

Ik snap niet helemaal wat hier het probleem is.

Maar voor hulp en/of vragen dan graag deze stellen bij het HMR forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:28 am

Nou een probleem is het niet, maar wat er bedoeld wordt is dat alles van de vorige site van QH forum gevraagd wordt waar al dit is gebleven. Of wordt er weer helemaal opnieuw begonnen met het vullen dan deze nieuwe en zijn alle geplaatste berichten, vragen en alles verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yankee
Rookie
Rookie
Yankee


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 33

Karakter
Discipline:
I love...:

waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:55 am

Dit is een compleet ander forum dus vandaar dat je gegevens hier niet staan, die staan namelijk op het oude forum (waar je overigens nog kan gewoon kan inloggen). Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar zijn mijn oude gegevens gebleven??   waar zijn mijn oude gegevens gebleven?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waar zijn mijn oude gegevens gebleven??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn kasteel
» Ook wij zijn van de partij
» Uit de oude doos
» waar jeugd zadel kopen?
» update van mijn laatste leerwerk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: