Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Weer even voorstellen

Ga naar beneden 
+2
Admin
nancyn
6 plaatsers
AuteurBericht
nancyn
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 8
Leeftijd : 57

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 8:12 pm

Hoi,

Ik ben Nancy en woon in het midden van het land.
Ben in het bezit van twee quarterhorses, moeder en dochter. De oudste geniet met haar 26 jaar lekker van haar pensioen en haar dochter mag het nu overnemen.. Wink Uiteraard wordt "de kleine" western gereden, maar ik wil graag verder in de California Vaquero style. Op dit moment wordt ze dan ook met bosal gereden en het is de bedoeling dat ze uiteindelijk met spade bit gereden gaat worden.

Zelf ben ik geen echt fanatieke poster, maar vind het heel leuk om over allerlei onderwerpen mee te lezen. Mocht je meer willen weten of als er mensen zijn die zich ook verdiepen in de Vaquero style... let me know! Very Happy

Groetjes van Nancy en de paardjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 8:23 pm

Hallo en welkom bij Quarterhorses.
Terug naar boven Ga naar beneden
elcid
Rookie
Rookie
elcid


Aantal berichten : 69
Leeftijd : 63

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 8:26 pm

Ook weer welkom, hier.

Mooie doelstelling om te trainen, wij trainen regelmatig bij Jean Claude Dysli ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ) eigenlijk zo'n beetje de Nestor ( bijna 77) van de Klassieke Californische westernstijl in Europa. Begin juli vertrekken we naar Zuid Duitsland waar hij dan op de L&B ranch verblijft om een maand met hem te trainen.

Ik hoop mijn paard ook op een spade te kunnen gaan rijden, maar weet niet 100% zeker of hij daar geschikt voor is. Jean Claude kan me dat deze zomer zeker vertellen.

Een interessant site voor de Vaquero's is deze: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Wij hebben ook een prachtige set DVD's over de Californische Vaquero's, zeker een aanrader! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Met prachtige opnamen, uitleg over de two rein, etc. etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 8:36 pm

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimevr apr 27, 2012 10:02 pm

Hoi Nancy,

welcome bij Quaterhorses en veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
nancyn
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 8
Leeftijd : 57

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimeza apr 28, 2012 12:59 am

Thanks allemaal! Very Happy

@elcid: ik heb al meerdere malen op jouw site rond gekeken ivm Jean Claude... Wink Vorig jaar heb ik nog geprobeerd om ergens een clinic van Jean Claude bij te kunnen wonen, maar was steeds net te laat. Ik ga nu toch even juli in hoofdletters in mijn agenda zetten! Wink De site tapadero.com ga ik ook eens even bekijken. Die had ik nog niet gevonden..
Ik heb ook geen idee of mijn paard straks geschikt is voor de spade, maar als ik kijk zoals ze nu al reageert... En dan nog is het afwachten natuurlijk. Maar als het ooit zou lukken... Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
elcid
Rookie
Rookie
elcid


Aantal berichten : 69
Leeftijd : 63

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimeza apr 28, 2012 3:25 am

Voor Jean Claude zal je naar ( Zuid) Duitsland ( in september zit hij nog wel een keer in de buurt van Keulen) of naar Andalusie moeten. Hij reist eigenlijk niet meer voor het geven van clinics, kan hem ook heen ongelijk geven op zijn leeftijd. In Andalusie kan je op zijn paarden trainen, is ook erg leuk om te doen.

Zijn DVD's zijn ook een aanbeveling waard [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] , kan je ook rechtstreeks bij hem bestellen, is goedkoper. Hij zit ook op facebook, overigens.
Terug naar boven Ga naar beneden
nancyn
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 8
Leeftijd : 57

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimeza apr 28, 2012 6:51 am

Was inderdaad van plan om een keer naar Duitsland te gaan. Alleen als kijker hoor, paardje is er nog niet helemaal aan toe om mee te doen met een clinic. Wink Wil de man ook graag eens IRL aan het werk zien. Hmmm... misschien dan toch maar eens een keer naar Andalusie. Ook absoluut niet verkeerd! Laughing

Fijn om te horen dat zijn dvd's de moeite waard zijn. Ben aan het zoeken naar een goeie dvd, maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer. Op dit moment heb ik al wel de dvd's van Martin Black en Ray Hunt, maar de zoektoch gaat gewoon door... ben ik bang.... lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
foxy
Rookie
Rookie
foxy


Aantal berichten : 92
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimeza apr 28, 2012 8:50 pm

welkom, van de California Vaquero style weet ik niet zo veel. ik zal waarschijnlijk een hoop van jullie leren op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
nancyn
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 8
Leeftijd : 57

Karakter
Discipline:
I love...:

Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitimeza apr 28, 2012 10:01 pm

Thanks Foxy!
Er zijn niet zoveel mensen die deze stijl beoefenen en daarom kom je het ook niet veel tegen. Jammer hoor! Maar, mocht je er iets meer van willen weten dan is elvaquero(zie ook post van elcid) een leuk begin.
En vragen staat altijd vrij natuurlijk! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer even voorstellen   Weer even voorstellen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» even voorstellen
» hoi ff voorstellen
» Voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: