Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuw lid..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rasjna
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 7
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

Een nieuw lid.. Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw lid..   Een nieuw lid.. Icon_minitimema maa 11, 2013 12:17 am

Hoi!

Ik ga me even in het kort voorstellen. Mijn naam is Joyce, 27 jaar en van Houthalen (Belgisch limburg). Ik heb nu al 8 jaar paarden. Ben begonnen met mijn ondertussen 21-jarige KWPN merrie. Daar heb ik in 2008 een leuk BWP veulen uit gefokt maar stiekem had ik mijn hart al verloren aan quarters..

Door een ex kwam ik in contact met zijn (destijds) paint hengst en merrie. We gingen samen met de 2, jawel naast mekaar, wandelen. Vond ik gewoonweg zalig en ging prima! Ook omdat deze beestjes zo gigantisch cool in hun hoofd zijn, mijn oude merrie is een verschrikkelijke schikscheet.

Later leerde ik mijn beste vriendin kennen, zij hadden een fokkerij met in totaal een 20 quarters. Ondertussen zijn ze hiermee gestopt en hebben ze bijna alle paarden verkocht omdat het allemaal wat teveel werd. Dus sinds een dikke maand ben ik de super trotse eigenaresse van mijn eigen quarter hengstje van bijna 2 jaar. Very Happy

Ik ben enorm blij met hem, hij is dan ook super lief en een hele grote knuffelbeer! Maar gezien ik van dressuur kom ga ik nog heel veel vragen hebben. Dus ik hoop dat jullie me hier wat gaan kunnen helpen.

Grtjs, een cowgirl in spé.. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Een nieuw lid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw lid..   Een nieuw lid.. Icon_minitimema maa 11, 2013 9:54 pm

Hallo Joyce ,
welkom bij Quarterhorses en veel plezier.
We zijn hier dol op foto's en heel benieuwd naar jou hengstje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rasjna
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 7
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

Een nieuw lid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw lid..   Een nieuw lid.. Icon_minitimedo maa 14, 2013 12:58 am

Daar zal ik straks of morgen eens werk van maken ja. Smile

Maar ligt het aan mij of zijn hier weinig actieve leden?? Het is hier zo rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Een nieuw lid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw lid..   Een nieuw lid.. Icon_minitimedo maa 14, 2013 9:04 am

Hoi welkom,
Het gaat hier met flagen . Wink
Veel lezen we hier zeker wel . Dus altijd vragen als je iets wil weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een nieuw lid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw lid..   Een nieuw lid.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuw lid..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oud, nieuw...?
» Oud & nieuw
» nieuw lid
» nieuw lid
» nieuw heuptasje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: