Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 kinder western laarsjes, iemand tips?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
mangie
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40

Karakter
Discipline:
I love...:

kinder western laarsjes, iemand tips? Empty
BerichtOnderwerp: kinder western laarsjes, iemand tips?   kinder western laarsjes, iemand tips? Icon_minitimezo sep 02, 2012 7:39 am

Mijn vriend heeft vorrig jaar western laarsjes mee genomen voor mijn zoontje. Zo lieffffff, echte schattige western laarsjes, voor kleine voetjes.

Maar mijn zoontje heeft een achterstand (van +- 2 jaar van zijn werkelijke leeftijd, pdd-nos en a.s.s) Dus vorrig jaar kon hij nog niet zo goed lopen, en nog helemaal niet op zijn laarsjes. Ze waren ook nog te groot, een gelukje zeg maar.

Nu past hij ze, en voetmaat is goed, maar..... mijn zoontje heeft ingezakte naar binnen gezakte voetjes, en vooral bij links is dat heel erg. Als hij ze 5 min aan heeft, heeft hij al een schaaf plek op zijn wreef, hij heeft ze dus heel soms eens even 5 min aan, maar das echt zoooooo zelfden, en das jammer natuurlijk. Zeker omdat mijn vriend ze mee had genomen voor de stoere vent, om er op te kunnen lopen.

Voor de rest loopt hij door het hakje en de stevigheid juist ontzettend goed er op. Kortom, ik moet andere laarsjes hebben, met een bredere leest, zodat hij niet schuurt op zijn leest/wreef.

Hij heeft nu van het merk justin, en vind echt mooie laarsen, goed afgewerkt, mooi leer en leuk verziert.

Waar kan ik nieuwe kopen? en waar moet ik op letten bij andere merken. Mijn vriend zelf heeft lucasie ( als ik dat goed schrijf).

Mijn zoon heeft nu schoenmaat 25/26.

Als ik iemand blij kan maken met zijn laarsjes die hij nu heeft, hoor ik dat ook graag. Ze zijn echt super leuk, en zo goed als nieuw, en ontzettend zonde om ze te laten staan. Ze zijn gemaakt om op te lopen toch Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

kinder western laarsjes, iemand tips? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinder western laarsjes, iemand tips?   kinder western laarsjes, iemand tips? Icon_minitimezo sep 02, 2012 11:08 pm

zoek eens via internet daar kun je best wel wat vinden in die maat. suc6!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

kinder western laarsjes, iemand tips? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinder western laarsjes, iemand tips?   kinder western laarsjes, iemand tips? Icon_minitimezo sep 02, 2012 11:16 pm

Probeer eens bij westernpartners.

Die bestellen voor je, en de prijs is redelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
Green As Grass
Green As Grass
Lightning


Aantal berichten : 11
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

kinder western laarsjes, iemand tips? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinder western laarsjes, iemand tips?   kinder western laarsjes, iemand tips? Icon_minitimema okt 01, 2012 12:09 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] heeft er leuke!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kinder western laarsjes, iemand tips? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinder western laarsjes, iemand tips?   kinder western laarsjes, iemand tips? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kinder western laarsjes, iemand tips?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tips gevraagt
» Western fotoshoot in de sneeuw
» Update Western Riding Blijham voor Sonita.
» Van Engels rijstijl naar Western rijstijl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: TACK & EQUIPMENT-
Ga naar: