Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verhaal van de dag

Ga naar beneden 
+9
jo-quarter
ShiningJac
Piney
sontana
ReiningTryOut
Tsib
Admin
reiner13
sonita
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:27 pm

reiner13, helaas zijn dat soort handschoenen voor mij net een maatje te groot, ben maar een klein vrouwke....

oww foto's van dieren weet er alles van moet net het goede moment stil zitten/staan.... welk goede moment ze zitten nooit stil bij mij woei...wel leuke actie foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 21, 2012 7:57 pm

Tsib: Jij fotografeert ook?

Ik ben nu aan het oefenen met studiofotografie. Pff, valt niet mee hoor!

Dadelijk naar Sjaak toe! Wat mis ik mijn ventje toch. Zal fijn zijn als ie weer thuiskomt en ik zelf aan de slag kan. Daarna een haf op de foto zetten en filmen en dan ook nog 2 studioklanten voor mijn portfolio. Zin in! Prettige dag iedereen...
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 21, 2012 8:58 pm

Huh wat zijn jullie vroeg hier. Eerst ff de paardjes gedaan en nu hier . Goede morge allemaal . Nog een weekje en dan heb ik en mijn gezin vakantie. Heeeeerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 21, 2012 9:27 pm

Lekker vooruitzicht!!

Stormy8 laat eens wat van je horen!Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 21, 2012 9:59 pm

Goeiemorgen, ik zie........blauwe lucht. Eindelijk, de laatste 3 vakantiedagen toch nog wat.

Sontana, hoop dat je beter weer hebt dan wij, het was bagger al die tijd.

Vanmiddag, of vanavond gaan we paarden rijden, maar eerst nog even met de motorheggeschaar aan de gang.

Zwembad is weer helder, maar het water is nog veel te koud.

Ga naar buiten, prettige dag iedereen en hoop dat het mooie weer blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 1:48 am

Yes , we hebben het weer gedaan , daggie zwarte Cross.

Vandaag helemaal kapot , maar wat een feest.

Uiteraard naar de Cross gekeken , maar ook alle podiums bezocht.

Het leukste van de zwarte Cross is dat er zoveel verschillende smaken aan muziek te vinden is dat er altijd wel wat van je gading bij is , van Nederlandstalig, via Reggae, Cajun, enz. tot Heavy Metal. De Theaterwei hebben we dit jaar overgeslagen , jammer eigenlijk want ook daar stond weer erg veel leuks op het programma.

Heb niet zoveel foto's gemaakt omdat uiteraard mijn foon weer bijna leeg was en ik niet met een camera ga sjouwen de hele dag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Even een Impressie van 10 uur 's morgens , de rest zet ik bij pictures neer


Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Groetjes Jo-Quarter
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 2:47 am

Elk jaar denk ik nu ga ik, komt nooit wat van, altijd wat Rolling Eyes

Het weer was iig te pruimen, hoewel die wolken...

Ging vroeger wel naar Lowlands, voordat het te idioot druk werd.

ik vond dat, van alles wat, erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 5:27 am

Leuk die foto,s van de zwarte cross.Gezellige boel daar, zag hier in het dorp ook al wat aparte caravans, dacht die gaan daar heen.

Perfecte buitendag vandaag. Zou die demonstratie in Amsterdam tegen de slechte zomer toch hebben geholpen ?

Na werken hier nu uitrusten. Lekker een kleurtje opdoen in de zon met een lekker glas rode wijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 6:04 am

Hier nu een uurtje tijd voor mezelf. Druk op het werk, doordat ik er een project bij heb gekregen naast de bank. Dus ook meer uren. Dan zijn er een aantal met vakantie en veel zieken. Dus nog meer werk...
Daarnaast van alles en nog wat regelen voor een verhuizing. Dat neemt ook veel tijd in beslag. Veel wordt er dus ook in het weekend gedaan.
Nu ga ik lekker buiten in de zon zitten en doe helemaal niets meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
reiner13
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 61
Leeftijd : 68

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 6:36 am

Een mens kan niet altijd alleen maar bezig zijn, dus geniet er maar even van. Tijd geleden dat ik zo een mooie blauwe lucht zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 7:42 am

reiner13 schreef:


Perfecte buitendag vandaag. Zou die demonstratie in Amsterdam tegen de slechte zomer toch hebben geholpen ?

Na werken hier nu uitrusten. Lekker een kleurtje opdoen in de zon met een lekker glas rode wijn..



Hihi ik heb dat ook mee gekregen dat ze dat deden. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 9:21 am

mijn verhaal van de dag :
vanmorgen om 5 uur opgestaan en begonnen met de reparatie van de barbwire fence ,had afgelopen week alle koeien en kalveren uit bij de buren .Gelukkig is het zo heet hier dat ze via de weg aan de verkeerde kant van de fence (in mijn tuin dus) bij de water tank probeerde te komen.
zonder al te veel moeite met hulp van de hond en vrouw ze terug geholpen en zo goed en kwaad het ging de barbwire opgehangen (stond namelijk net op het punt naar de county fair te gaan met mijn zadels om ze te showen daar voor drie dagen .Was om half tien klaar en probeerde de pick-up te starten om de zadels op te gaan halen ,startte ie niet startmoter bouten afgebroken(heeft wat te houden hier) dat in de brandende zon verholpen en nu dus achter de comp na een welverdiende nap!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 9:24 am

Gaat lekker!

Dat zijn koeien, ha,ha.

Veel dirt roads?

En de fair dan? Morgen weer een dag?
Terug naar boven Ga naar beneden
HF
Rookie
Rookie
HF


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 71

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 9:33 am

alleen maar dirt roads and pastures hier.
Nee de fair was gisteren afgelopen en heb dus vanmiddag mijn spullen opgehaald nadat ik de pick-up klaar had
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 9:36 am

reiner13 schreef:
Een mens kan niet altijd alleen maar bezig zijn, dus geniet er maar even van. Tijd geleden dat ik zo een mooie blauwe lucht zag.


Heb ik ook zeker gedaan. Bbq aangestoken en vanavond bij het haardvuur gezeten. Nu nog een lekker drankje en dan naar bed. Morgen weer werken...
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 22, 2012 11:40 am

Mijn oudste kwam net terug van 3 dagen feesten , vandaag hebben ze braaf water gedronken inplaats van bier, om een zonnesteek te voorkomen.

Ik heb het er vandaag maar van genomen , lekker van het zonnetje genoten, paardjes verweid , uiteraard moest er toch nog wat huishoudelijks gedaan worden, alle bagger van de metalweide lag in mijn huis en wat het rode gespuis uitgespookt heeft ff geen idee , maar overal plukken rood kattenhaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimema jul 23, 2012 12:53 am

ben ook net weer thuis ben 2 dagen bezig geweest in de wei en nog niet klaar, maar vandaag niet meer in de wei gewerkt ben het even beu. Vanmorgen vroeg met Tsib aan de gang gegaan naar een lange pauze met dat rotweer. Eerst opgezadeld longeren en daarna rustig aan hem gehangen en meneer bleef netjes staan, daarna mijn been er rustig overheen geslagen en meneer bleef netjes staan wachten, ik werd wel heel ijverig en dacht nu maar proberen hem te laten stappen en wat ik ook deed niets hielp Tsib bleef gewoon staan.... keek een keer achterom waarschijnlijk lachte hij me uit of zo! De laatste keer dat ik met hem aan de gang was hielp iemand me mee door Tsib vast te houden maar toen durfde hij niet te lopen met iemand naast zich en iemand op hem, nu was ik alleen met hem en ook nu geen beweging in te krijgen, hij weet de commando met longeren om het voorwaarts te krijgen maar als ik zo boven op hem zit dan snapt hij het niet, heb ook lichte beendruk gegeven maar ik voelde zijn buikje wat bewegen maar verder niets..... oooooo hoe gaan we dat morgen aanpakken?

Nu weer thuis met de doggies en het huis zit vol jeugd... ach ja ik heb nu 3 weken vakantie dus wel gezellig zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimema jul 23, 2012 4:56 am

Ouderwets, klap op de kont!

Hij is bang z'n balans te verliezen.

Beendruk snapt ie niet, als je het hem niet al vanaf de grond hebt geleerd.

Als ie eenmaal loopt, laat hem lange rechte stukken lopen.

Als hij wat dapperder word, meteen laten draven ,en als ie lekker gaat een galopje.

Heb je meteen alles gehad.
Oeps, bijna het belangerijkste vergeten!

Als hij aan de wandel is, zit stil, en kijk waar je heen wil.

Als hij aan het einde klaar is kun je met je armen en benen, beugels en teugels wapperen etc.Gewoon lekker lijp doen in het zadel.

Laat weten hoe het ging, vind ik leuk

Leuk dat jonge grut!

Volgend jaar is Chick aan de beurt, joepie!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 24, 2012 11:25 pm

Sonita, heb het geprobeerd met klap op de kont wat doet hij nu weer, haalt zijn hoofd omhoog en blijft ...... staan, uiteindelijk maar geprobeerd wat jij als laatste zegt gek doen met armen, benen, beugels en teugels kijkt hij achterom en valt bijna in slaap lekker relaxed paardje is Tsib Shocked.... nou ja te relaxed...scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 4:03 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lolbroek!!!

Die heb je ook nog, bingo, leuk gewoon ouderwets een zweepje!

Of het uiteinde van je teugel.

Ik mep dan meestal links, en meteen daarna rechts.

Kijk dan of je hem meteen een andere kant, links of rechts, op kunt sturen als hij begint te bewegen.

En sorry, net zo lang meppen tot hij reageert. bounce

Dus ik zou in dit geval een flinke pets geven, zodat hij even vooruit schiet.

Pak wel effe je knop vast met je andere hand, kan ook een klein sprongetje worden nl.

Kan iemand je niet even helpen vanaf de grond?

Die even gaat longeren, met jou erop?

De handrem zit er in elk geval vast op Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
ReiningTryOut
Green Novice
Green Novice
ReiningTryOut


Aantal berichten : 105
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 8:47 am

Zag op Bokt een topic voorbij komen over RFD-TV.
Ben gisteren lid geworden en kan dus nu gewoon live RFD-TV bekijken en alle andere programma,s on demand.
Is wel erg leuk allemaal,is een aanrader

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 9:17 am

Omdat ik binnenkort ga samenwonen, heeft Marc vandaag alvast 1 kat meegenomen naar hier. Baggio geeft er niets om, maar de kat blijft maar grommen en blazen. Ben benieuwd hoe het over een paar dagen gaat... Als alles goed gaat, komt volgende week ook de volgende kat naar hier.


Ondertussen komen er ook steeds meer spullen van Marc hierheen. Het is nu dus even allemaal passen en meten. Binnenkort ook een keer naar de Milieustraat om de spullen van mijn ex die hier nog staan weg te brengen.


Ben aan vakantie toe...
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 9:19 am

Pff , hier nog een zuring steker. Ik gebruik een pinwortelsteker (zoals voor st janskruid) . Scheelt een end voor je rug Wink.

Idd Tsib net zoals Sonita zegt beter één harde tik als tien zachten.

zo nog twee dagen....
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 9:23 am

Miss Julia Malbec schreef:
Omdat ik binnenkort ga samenwonen, heeft Marc vandaag alvast 1 kat meegenomen naar hier. Baggio geeft er niets om, maar de kat blijft maar grommen en blazen. Ben benieuwd hoe het over een paar dagen gaat... Als alles goed gaat, komt volgende week ook de volgende kat naar hier.


Ondertussen komen er ook steeds meer spullen van Marc hierheen. Het is nu dus even allemaal passen en meten. Binnenkort ook een keer naar de Milieustraat om de spullen van mijn ex die hier nog staan weg te brengen.


Ben aan vakantie toe...



Naar mijn weten zet je katten niet zomaar bij elkaar. Moet je echt met een stukje beleidt doen scratch .

mmm loop jij ook al op je tandvlees. Ik hoor bijna niets anders. lijkt wel of dit jaar 2x zo lang duurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Julia Malbec
Rookie
Rookie
Miss Julia Malbec


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45

Karakter
Discipline:
I love...:

verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25, 2012 9:48 am

sontana schreef:
Miss Julia Malbec schreef:
Omdat ik binnenkort ga samenwonen, heeft Marc vandaag alvast 1 kat meegenomen naar hier. Baggio geeft er niets om, maar de kat blijft maar grommen en blazen. Ben benieuwd hoe het over een paar dagen gaat... Als alles goed gaat, komt volgende week ook de volgende kat naar hier.


Ondertussen komen er ook steeds meer spullen van Marc hierheen. Het is nu dus even allemaal passen en meten. Binnenkort ook een keer naar de Milieustraat om de spullen van mijn ex die hier nog staan weg te brengen.


Ben aan vakantie toe...



Naar mijn weten zet je katten niet zomaar bij elkaar. Moet je echt met een stukje beleidt doen scratch .

mmm loop jij ook al op je tandvlees. Ik hoor bijna niets anders. lijkt wel of dit jaar 2x zo lang duurt.


De kat is honden gewend, maar bleef maar grommen en blazen. Baggio is wat dat betreft wel makkelijk. Die blaft een keer flink en dan is het eigenlijk ook wel goed. Nu is het rustig...


Ook ik op mijn tandvlees ja. Druk op het werk. Vanaf morgen nog drukker omdat er veel gaat veranderen in het internetbankieren van de Rabobank. En dan nog niet eens voor alle klanten, maar 100.000 De rest volgt zo spoedig mogelijk. Dus de telefoon staat vanaf morgen dus weer roodgloeiend. Draai op dit moment weken van meer dan 40 uur. Voel me al weken niet lekker, maar uitzieken is er eigenlijk niet bij... De pijp is eigenlijk leeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verhaal van de dag - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verhaal van de dag   verhaal van de dag - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verhaal van de dag
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: CHATTER :: CHIT 'N CHAT!-
Ga naar: