Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welke laarzen?

Ga naar beneden 
+3
sontana
ShiningJac
Admin
7 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimedo jul 12, 2012 8:51 am

Ik heb een hele smalle voet en ben dus ook altijd verplicht om laarzen eerst
te passen voordat ik ze koop.
Dus via internet is zeker geen optie.

Weet iemand welk merk nu geschikt zijn voor smalle voeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimedo jul 12, 2012 7:19 pm

Altijd lastig afwijkende voeten. Ik heb zelf brede voeten met een hoge wreef. Ik heb laarzen van Sendra en deze zitten mij goed. Deze zijn dus niet voor jou geschikt... Weet overigens niet of zij ook breedtematen hebben hoor, zou best kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimedo jul 12, 2012 7:27 pm

Voor mij geld hetzelfde als voor ShiningJac. Ik vind sendra's daarom ook het pretigst.Ik kan je dus ook niet verder helpen, sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArabReiner
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 42

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimedo jul 12, 2012 8:35 pm

Ook hier die brede voet met hoge wreef. Ik heb justins.



Dus denk ook niet dat deze geschikt zijn voor jouw voetjes. Of ze moeten idd ook breedte maten hebben, dat weet ik ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimevr jul 13, 2012 11:08 am

Tony Lama, of Justin.

En b is bij hun echt smal hoor!

Ik heb brede voeten met een hoge wreef en heb d van breedtemaat.

En neem altijd het herenmodel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimevr jul 13, 2012 7:44 pm

Oke, nou dan moet ik bij de eerstvolgende wedstrijd maar weer eens gaan passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimeza jul 14, 2012 5:53 am

Ik heb ook afwijkende voeten ik heb halve maat dus eigenlijk 37,5 maar moet altijd 38 kopen dus net te ruim en na uitgelopen te zijn te ruim, maar via internet in amerika hebben ze mijn maat dus ik koop laarsen wel via internet, Justin is momenteel mijn laars merk maar ik heb geen voorkeur voor merk ik kijk meer hoe de laars eruit ziet, enige nadeel is wel als je op afstand haalt je weet nooit hoe ze zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitimeza jul 14, 2012 10:27 pm

Hier nog 1 met een smalle voet en een lage wreef , ik koop nooit iets zonder het gepast te hebben , als een schoen of een laars niet meteen goed zit , gaat ie ook nooit goed zitten.

Vroeger had ik 3 paar laarzen mee naar een wedstrijd en mijn klompen , en had aan het eind van de dag nog pijn in mijn voeten.

Tot ik een paar laarzen vond van Eve and Adams die perfect zaten , deze heb ik helemaal op gereden en gelopen, tig keer laten verzolen , tot de binnenzool het begaf en de zoektocht opnieuw begon.

Heb een paar Sancho's , eigenlijk geen laarzen om te rijden , die perfect zitten en op het laatste NK in Marienheem had Evelien laarzen die meteen super goed zaten geen idee wat voor merk het is , ze meteen aangedaan en de hele dag en avond op rondgestiefeld zonder pijn in de pootjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke laarzen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke laarzen?   Welke laarzen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke laarzen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke discipline en welk onderdeel?
» Ariat Women's Heritage Roper laarzen mt 40

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: TACK & EQUIPMENT-
Ga naar: