Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winners interview met Europees Kampioenen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Winners interview met Europees Kampioenen Empty
BerichtOnderwerp: Winners interview met Europees Kampioenen   Winners interview met Europees Kampioenen Icon_minitimema jul 09, 2012 11:37 pm

Op het NRHA Europees Kampioenschap in Oostenrijk is Cira Baeck Europees Kampioen Intermediate Open geworden, Zoey Kant Europees Kampioen Youth 13-under én Co-Champion in de Rookie en Alissa Leloux Europees Kampioen Youth 14-18. Alledrie de dames hebben een interview gegeven aan The Score TV.

Naast deze drie Europees Kampioenen waren een aantal Nederlandse en Belgische ruiters ook nog Reserve European Champion!

Zo werd Fenna Elzinga met Smoking Kills (score 218) reserve co-champion in de Intermediate Non Pro. Susy Baeck won de reserve titel met Gumpy Grumpy BB in de Limited Non Pro (score 212,5). Bo Brutsaert won de reserve titel in de Youth 14-18 met Soulas A Cinch (score 213,5). Cira Baeck won de Intermediate Open titel met Peek A Boom (score 220,5) en werd reserve Champion met Gumps Wasa Gambler BB (score 219). Zoey Kant wist hetzelfde te doen in de Youth 13-under. Met Its Dun Time won ze de titel (score 214,5) en met Gumps Wasa Gambler BB de reserve titel (score 212)! Als laatste werd Bernard Fonck reserve Champion met BH Most Wanted in de Open klasse!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Ik ben erg trots op de vader van mijn jaarling!!! Goed gedaan Cira en Peek A Boom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Winners interview met Europees Kampioenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winners interview met Europees Kampioenen   Winners interview met Europees Kampioenen Icon_minitimedi jul 10, 2012 3:19 am

Ik kan me voorstellen dat je trots ben.

Dat belooft dus wat . Leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ArabReiner
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 42

Karakter
Discipline:
I love...:

Winners interview met Europees Kampioenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winners interview met Europees Kampioenen   Winners interview met Europees Kampioenen Icon_minitimedi jul 10, 2012 6:28 am

Trots mag die ook zeker zijn![Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winners interview met Europees Kampioenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winners interview met Europees Kampioenen   Winners interview met Europees Kampioenen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winners interview met Europees Kampioenen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: GENERAL WESTERN-
Ga naar: