Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Van Sjakie naar Sjaak!

Ga naar beneden 
+9
sontana
Alpenquarter
TheSweetChic1983
paintliefhebber
sonita
jo-quarter
Admin
CThisInvitation
ShiningJac
13 plaatsers
AuteurBericht
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:13 am

Hoi! Ik ben Plonie en was een poos geleden wat actiever op het vorige (1e, bruine) forum. Na de overgang naar het nieuwe forum ben ik afgehaakt, want ik snapte er niks van. Laughing

Hier even mijn knappe pony in the picture!

Ruim 3 jaar geleden, werd kleine Sjakie geboren.
Hier een week of 4 oud.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Nadat ik 'm na 4 maanden offcieel had gekocht, heb ik 'm in eerste instantie op een stal in Mariaheide gezet.
Dit was in sept 2009:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Beer of paard? Dec. 2010
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Dan wordt het zomer en mijn quarterkind, begint al aardig te lijken op een quarterjongen!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

In oktober 2011 is ie van de wei geplukt en zadelmak gemaakt. In november is ie verhuisd naar Heeze, waar ik 'm doorgereden heb tot ongeveer eind dec.
In november natuurlijk nog effe pics gemaakt van mijn kleine grote trots!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

In maart hebben we beide gedag gezegd tegen zijn mannelijkheid. Daarvoor nog wel even fotootjes gemaakt van het paard met ballen...
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Half maart ben ik 'm zoetjes aan op gaan pakken, maar helaas is dit in april helemaal mis gegaan (wellicht boos om castratie??). Ik ben er afgevallen (denk ik) en heb er een verbrijzelde kaak aan overgehouden (weet ik). Da's niet zo fijn. Het zat al in de planning om 'm in mei naar mijn trainer te brengen, maar ik zou dan zelf ook blijven rijden. Dat gaat nu voorlopig even niet. Maargoed, over 2 weken mag het heras-hekwerk uit mijn mond en dan gaat het normale eten en leven ook weer beginnen!

Doeiii
Terug naar boven Ga naar beneden
CThisInvitation
Rookie
Rookie
CThisInvitation


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 38

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 5:40 am

Ooohh wat was Sjaak een schattige Sjakie!!! Very Happy

Heb je wel een goede smak gemaakt als je een verbrijzelde kaak eraan overhoud zeg!! Shocked Hoe gaat het nu? Geen 'blijvende schade' eraan overgehouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 411
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline: Reining
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 6:53 am

Mooie foto's...hij is een erg mooie jongen geworden!
We hopen dan ook meer van hem te zien! clap
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 7:18 am

Het gaat nu redelijk, maar heb meer last van de hersenschudding dan van mijn kaak. Tja, het eten gaat niet heel makkelijk (alles in de blender en eten met een theelepel Rolling Eyes ), maar dat is weer goed voor de lijn!

Ik houd er wel een flink litteken aan over op mijn wang, maar dat zou eventueel over een jaar ongeveer bijgewerkt kunnen worden. Ik kijk wel hoe vervelend ik het vind tegen die tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-quarter
Admin
Admin
jo-quarter


Aantal berichten : 289
Leeftijd : 67

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 9:20 am

Mooie jongen is jou Sjakie geworden , beterschap met je kaak en je hersenschudding.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimezo mei 06, 2012 8:23 pm

Dank je!

Wel grappig, want hij is alweer zoveel veranderd! Donkerder van kleur en zijn schouder begint nu wat uit de dijen. Komt ie wat meer in verhouding.
Terug naar boven Ga naar beneden
sonita
Green Novice
Green Novice
sonita


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimema mei 07, 2012 5:50 am

Knappe jongeman!

Djeez, wat heb je een smak gemaakt dan!

Maar hopen dat je er snel weer bovenop bent, en weer lekker met hem aan het werk kan.

Sterkte de komende tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
paintliefhebber
Green As Grass
Green As Grass
paintliefhebber


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 54

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimema mei 07, 2012 7:10 pm

Met recht van Sjakie naar Sjaak. Een enorma verschil en ik kan me die eerste foto's nog wel herinneren. Vond hem toen al een lekker peerd.

Jij, heel veel sterkte - want we vallen er allemaal wel eens af of hebben iets, maar dit wat jij nu hebt meegemaakt ... gun je niemand. HĂ©Ă©l veel sterkte flower
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimema mei 07, 2012 8:01 pm

Dank jullie wel! Heb gewoon echt dikke, vette pech gehad en het is maar goed dat ik er niks meer van weet!
Terug naar boven Ga naar beneden
TheSweetChic1983
Green As Grass
Green As Grass
TheSweetChic1983


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 41

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimema mei 07, 2012 11:16 pm

Mooi paard heb je hoor! Leuk ook dat je allen foto's hebt van veulen tot nu! Beterschap met je kaak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpenquarter
Green As Grass
Green As Grass



Aantal berichten : 24
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimema mei 07, 2012 11:20 pm

Mooi paard heb je.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice
sontana


Aantal berichten : 275
Leeftijd : 55

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimedi mei 08, 2012 12:24 am

Hoi Plonie ,

Mooi paardje heb je daar. Leuk. Thja waarom je soms zo nu en dan vliegles krijgt blijft

soms een raadsel. Maar je bent niet de enige, ja sommige komen er wel beter af als andere. (hihi ik stapte zelf ook weleens af, handelsstal he). De laatste keer was mijn kindje 5 maanden . Dus echt nog afhankelijk van mij. Het paard wat ik toen reed maakte een galop wissel vlak voor het hek . Ze wilde eigenlijk niet de wissel maken toen ik dat vroeg. Dus vroeg ik het maar nogeens alleen wat harder. scratch Waardoor ze zo raar omging dat ik uit het zadel op mijn rug terecht kwam . Schade, Vanaf mijn nek tot en met mijn bil niet blauw maar echt zwart weken. Dagen echt krom gelopen.

Omdat ik bang was nooit meer op een paard te gaan naar die stunt ben ik er meteen weer in het zadel gekropen nog ff doorrijden . Ze hebben mij uit het zadel moeten helpen zo de auto in. ( ik wilde percee zelf naar huis) Thuis ben ik letterlijk de auto uit gerold.

"geweldige hobby heb jij" zei mijn vent.Vandaag de dag ben ik dus wat voorzichtiger. Ik ga echt niet overal meer op en denk wat meer na bij wat ik doe.

Maar wel blijven rijden hoor Plonie [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
ShiningJac
Green Novice
Green Novice
ShiningJac


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 49

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimedi mei 08, 2012 2:24 am

Bedankt allemaal!
@Sontana: Haha, kan me goed voorstellen dat je man dat zei!
Geen zorgen, ik blijf wel rijden!!
Ik ga over een paar weken starten op de moeder van mijn paard, die is zeker braaf! Toch ben ik niet bang dat ik het eng zal vinden om weer met Sjaak te starten over een paar maanden,omdat ik dus geen idee heb wat er is gebeurd. Misschien wel als ik op mijn eigen stal in de bak rijd (waar het is gebeurd), maar dat wachten we maar gewoon af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donata
Green As Grass
Green As Grass
Donata


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 43

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimewo mei 09, 2012 2:46 am

Wat een schitterend paard is hij geworden zeg. En jeetje wat een elende met je kaak, ik hoop dat je snel weer hersteld ben en gauw weer op je mooie ventje kunt klimmen. Beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsib
Green Novice
Green Novice
Tsib


Aantal berichten : 102
Leeftijd : 56

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimedo mei 10, 2012 9:49 pm

Sjaak is mooi uitgegroeid, leuk om die foto's te zien.

Wow je hebt een flinke smak gemaakt ik hoop dat alles weer goed komt met de kaak, heel veel beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yankee
Rookie
Rookie
Yankee


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 33

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimeza mei 12, 2012 6:36 am

Ah, wat een lieve foto van kleine Sjaak! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bandita
Green Novice
Green Novice
Bandita


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 62

Karakter
Discipline:
I love...:

Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitimeza mei 12, 2012 7:31 am

Mooi (ex) menneke geworden hoor. Ziet er goed uit. En ja we vallen er allemaal wel eens af maar dit is wel van het ene uiterste naar het andere geloof ik. Beterschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van Sjakie naar Sjaak! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van Sjakie naar Sjaak!   Van Sjakie naar Sjaak! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van Sjakie naar Sjaak!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mee naar Blijham
» Van Engels rijstijl naar Western rijstijl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: